ΜέΡΑ25: «Αιτία της τραγωδίας η εγκληματική ιδιωτικοποίηση που δρομολόγησε το ΠΑΣΟΚ, ολοκλήρωσε ο ΣΥΡΙΖΑ κι ενίσχυσε η ΝΔ»

2 Μαρτίου 2023, 17:26
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Ευθεία επίθεση κατά της Κυβέρνησης, του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ έκανε το ΜέΡΑ25 με αφορμή τη τραγωδία στα Τέμπη.


Το ΜέΡΑ25 τόνισε σε ανακοίνωσή του ότι «αιτία της αδιανόητης τραγωδίας η εγκληματική ιδιωτικοποίηση που δρομολόγησε το ΠΑΣΟΚ, ολοκλήρωσε ο ΣΥΡΙΖΑ κι ενίσχυσε η Νέα Δημοκρατία».


Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΜέΡΑ25:

Επικίνδυνες αμαξοστοιχίες πτωχευμένης Ιταλικής εταιρείας κινούμενες σε ράγες (και στο έλεος σημάτων) απαξιωμένης κρατικής εταιρείας της οποίας το προσωπικό συρρικνώθηκε ώστε τα έργα να παραδοθούν σε σκοτεινούς εργολάβους. Αυτή είναι η πραγματική αιτία της αδιανόητης τραγωδίας των Τεμπών.

Η αιτία της τραγωδίας είχε διαπιστωθεί πολύ πριν την τραγωδία. Μηχανικοί, εργοδηγοί, συντηρητές φώναζαν καιρό τώρα: «Παραδίδουν το έργο μας σε άσχετους. Μας στερούν τα εργαλεία και το προσωπικό χωρίς τα οποία θα κλαίμε νεκρούς.» Και, τώρα, που μετράμε τους νεκρούς, ο κ. Μητσοτάκης αποφάνθηκε ότι ήταν… «ανθρώπινο λάθος».

Το πρώτο πείραμα ιδιωτικοποίησης εθνικών σιδηρόδρομων έγινε την περίοδο 1993-1997 στη Βρετανία όταν ο ύστερος Θατσερισμός αποφάσισε, μετά την δική τους ΔΕΗ, να ξεπουλήσει και τους σιδηρόδρομους. Για να μην τους κατηγορήσουν ότι δημιουργούν ιδιωτικό μονοπώλιο, έσπασαν την ενιαία εταιρεία σε κομμάτια τα οποία πούλησαν ένα-ένα. Το αποτέλεσμα; Η τραγωδία με τους 31 νεκρούς στο Πάντιγκτον τον Οκτώβρη του 1999. Ζηλεύοντας την «επιτυχία» του βρετανικού εγχειρήματος, τα ίδια έκαναν εδώ. Πρώτα το ΠΑΣΟΚ, μετά – υπό την πίεση της τρόικας – ο ΣΥΡΙΖΑ και, πιο πρόσφατα, η Νέα Δημοκρατία.

Το απαρχαιωμένο δίκτυο του ΟΣΕ χρειαζόταν πολλά δισεκατομμύρια για να αναβαθμιστεί. Τι θα μπορούσε να έχει γίνει αντί για την εγκληματική ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ; Μια τέτοια επένδυση μπορούσε να γίνει, διατηρώντας τόσο το «ενιαίο» του ΟΣΕ όσο και τον δημόσιο χαρακτήρα του, με συμφωνία ανάλογη της Κινεζικής κυβέρνησης με την Ιαπωνική Kawasakiπου οδήγησε στην κατασκευή της υπερσύγχρονης γραμμής Πεκίνου-Σανγκάη– το πρώτο βήμα πριν κατασκευαστεί το πιο εντυπωσιακό δημόσιο σύστημα σιδηροδρόμων, μήκους 25 χιλιάδων χιλιομέτρων, στον κόσμο.


Με τον λαό μας να θρηνεί, δεν θα επιτρέψουμε να «ξεπλυθεί» η ένοχη ιδιωτικοποίηση που μας έφερε ως εδώ. Αποτελεί χρέος μας σ’ ένα λαό που, τον Ιούλιο του 2015, είχε πει ΟΧΙ σε όλα αυτά τα εγκλήματα.

1 Comment Αφήστε μια απάντηση

  1. Δεν χρειάζεται να εκμεταλευόμαστε τον ανθρώπινο πόνο ,πένθος και οργή να το μετατρέπουμε σε κομματίκη αντιπαράθεση

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Έκρηξη σε ταβέρνα στο Μαρούσι – Δύο γυναίκες στο νοσοκομείο – Oι πρώτες ενδείξεις κάνουν λόγο για διαρροή προπανίου

Έκρηξη σημειώθηκε τα ξημερώματα της Παρασκευής (18/7) σε ταβέρνα στο

Λάρισα: Κινητοποίηση αγροτών το Σάββατο – Διαμαρτύρονται για καθυστερήσεις στις αποζημιώσεις ζημιών από τον Daniel

Σε νέα κινητοποίηση προχωρούν αύριο οι αγρότες από περιοχές των

ΔΥΠΑ: Μειώθηκαν κατά 7,2% οι εγγεγραμμένοι άνεργοι τον Ιούνιο σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2024

Σε 754.325 άτομα ανήλθε το σύνολο των εγγεγραμμένων ανέργων στο

Αγία Παρασκευή: Πως η ΕΛΑΣ ξετύλιξε το κουβάρι και έφτασε στη διαλεύκανση της δολοφονίας του καθηγητή – Τα λάθη του εκτελεστή και της τέως συζύγου του θύματος

Η ΕΛΑΣ από την πρώτη στιγμή που συνέβη η εν

Δολοφονία Πολωνού στην Αγ. Παρασκευή: Τα παίρνει όλα πάνω του ο σύντροφος της πρώην συζύγου – Το παρελθόν θύματος και δράστη

Διαρκώς ξετυλίγονται οι πτυχές του αστυνομικού θρίλερ με τη δολοφονία