Δίκη Άλκη Καμπανού: «Η επίθεση ήταν οργανωμένη και σχεδιασμένη, με ανθρωποκτόνο δόλο σε βάρος όλων των θυμάτων», είπε η εισαγγελέας

6 Ιουνίου 2023, 11:14
Χρόνος ανάγνωσης 6 λεπτά

«Η επίθεση των 40 δευτερολέπτων ήταν οργανωμένη και σχεδιασμένη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, με κοινό ανθρωποκτόνο δόλο σε βάρος όλων των θυμάτων», είπε η εισαγγελέας της Έδρας του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Θεσσαλονίκης Κυριακή Κλιάμπα, κατά την έναρξη της αγόρευσής της στην πολύκροτη δίκη για τη δολοφονία, με οπαδικά κίνητρα, του 19χρονου Άλκη Καμπανού και τον τραυματισμό των δύο φίλων του.

Χαρακτήρισε την υπόθεση δύσκολη και ψυχοφθόρα, τονίζοντας ότι προκαλεί πόνο και θλίψη, ενώ αναφερόμενη στην οικογένεια του Άλκη στάθηκε στον πόνο που βιώνει λόγω της απώλειας του 19χρονου και του «μαρτυρικού θανάτου» του. Για τις οικογένειες των κατηγορουμένων σημείωσε ότι ενδεχομένως να περπατούν με σκυφτό το κεφάλι, επειδή βαρύνονται τα παιδιά τους με τέτοια εγκλήματα, αλλά και ίσως επειδή τα είχαν χάσει προ πολλού, λόγω λάθος επιλογών, παθών και μίσους.

Ανατρέχοντας στις καταθέσεις των μαρτύρων κατηγορίας, η εισαγγελέας κ. Κλιάμπα σχολίασε τα λόγια του πατέρα του Άλκη, Αριστείδη Καμπανού, ο οποίος αναφερόμενος στο άγριο οπαδικό επεισόδιο που στοίχισε τη ζωή του παιδιού του είχε μιλήσει για «ανορθόδοξο πόλεμο».

«Με δύο λέξεις έδωσε την πραγματική διάσταση, περιέγραψε αυτό που ζήσαμε», είπε η εισαγγελική λειτουργός. Επρόκειτο για «οργανωμένο έγκλημα», με τους δράστες να ενεργούν ως «καλοί και πειθαρχημένοι στρατιώτες, ορμώμενοι από πάθη, φανατισμό και μίσος».

«Εάν υπήρχε ίχνος ανθρωπιάς θα είχαν επιδείξει έλεος ή μετάνοια. Συνέχισαν όμως μέχρι το τελευταίο κλάσμα του δευτερολέπτου, με λυσσαλέο μίσος και σκοπό την αφαίρεση ζωής. Αρκεί να πάρουν εκδίκηση για την ικανοποίηση του “εγώ” τους», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σχολιάζοντας τον οπλισμό που έφεραν μαζί τους οι 12 κατηγορούμενοι (δρεπάνι, μαχαίρι τύπου “κάραμπιτ”, λοστούς κ.ά.) η εισαγγελέας είπε ότι ήταν «αμαρτωμένοι σαν αστακοί» και μίλησε για οπαδούς που ήταν επί μέρες εξαφανισμένοι μετά την τέλεση του εγκλήματος, υπηρετώντας ένα «σχέδιο εξόντωσης» με «άκρατο μίσος».

Για την παρέα του Άλκη, η εισαγγελέας (προαχθείσα πρόσφατα σε αντιεισαγγελέα Εφετών) είπε ότι ήταν σαν «πρόβατα στη σφαγή». Ο μοναδικός εξοπλισμός τους ήταν ένα αναψυκτικό που μοιράστηκε για μία τελευταία φορά ο Άλκης με τον κολλητό του φίλο, ανέφερε.

Η αγόρευση βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένεται να είναι μαραθώνια. Η εισαγγελέας γνωστοποίησε στην αρχή ότι πιθανότατα θα συνεχίσει και την επόμενη δικάσιμο. Κάλεσε δε τους παράγοντες της δίκης αλλά και το ακροατήριο να μην τη διακόψουν ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία «αναίμακτα», με δεδομένο, όπως ανέφερε, ότι θα ακουστούν πολλά και τα περισσότερα δεν θα αρέσουν.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους Κρητικούς αγρότες για παράνομες επιδοτήσεις – Δήλωναν εκτάσεις στην Καστοριά

Ένοχοι κρίθηκαν από το τριμελές πλημμελειοδικείο οι 57 από τους

Δίκη ΟΠΕΚΕΠΕ: Απολογήθηκαν οι Δημήτρης Μελάς και Αθανασία Ρέππα – «Επιχειρήθηκε δολοφονία χαρακτήρα σε βάρος μου» λέει ο πρώην πρόεδρος του Οργανισμού

Αρνούμενοι τις κατηγορίες που τους αποδίδονται, απολογήθηκαν ενώπιον του τριμελούς

Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της

Ελεύθερη με περιοριστικούς όρους αφέθηκε, μετά την απολογία της στον

Άδωνις Γεωργιάδης: «Ομόφωνα ΑΘΩΟΙ ο Σταμάτης Πουλής και η σύζυγός του – Οι ιστορίες Πολάκη για το ΚΕΕΛΠΝΟ τελείωσαν δικαστικά με την συντριπτική του ήττα»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε αναφορά στη νέα πανηγυρική δικαίωση του

Θεσσαλονίκη: Καταδίκη τριών σωφρονιστικών υπαλλήλων με φόντο επισκεπτήριο, εν μέσω κορονοϊού, στις φυλακές Νιγρίτας

Τρεις σωφρονιστικοί υπάλληλοι καταδικάστηκαν σε ποινές φυλάκισης 3 και 4