Άδωνις Γεωργιάδης: «Έτοιμη από 1η Φεβρουαρίου η πλατφόρμα του Market Pass, αντέχει το Καλάθι του Νοικοκυριού παρά τις ανατιμήσεις»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης αποκάλυψε ότι το Market Pass είναι προ των πυλών,καθώς από την 1η Φεβρουαρίου θα ξεκινήσει η πλατφόρμα για τις αιτήσεις, ενώ εντός του Φεβρουαρίου θα γίνουν και οι πρώτες πληρωμές. Από την άλλη, είπε ότι υπάρχουν ανατιμήσεις στα σούπερ μάρκετ, αλλά το Καλάθι του Νοικοκυριού συγκρατεί τις τιμές.


Ο Άδωνις Γεωργιάδης μίλησε στο «Πρώτο Πρόγραμμα» της ΕΡΤ και ανέφερε ότι από την 1η Φεβρουαρίου θα είναι έτοιμη η πλατφόρμα του Market Pass για να ξεκινήσουν οι δικαιούχοι να υποβάλουν τις αιτήσεις και εντός του Φεβρουαρίου θα γίνουν και οι πρώτες πληρωμές, που πιθανότατα θα αφορούν όσους κάνουν αποδεκτή την ψηφιακή κάρτα.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, αναφέρθηκε και στο Καλάθι του Νοικοκυριού και είπε ότι συγκρατεί τις τιμές παρά ανατιμήσεις στα σούπερ μάρκετ, ενώ επισήμανε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο και για νέα καλάθια.

Ο υπουργός επανέλαβε ότι το Καλάθι του Νοικοκυριού έχει συμβάλει στη συγκράτηση των τιμών σε βασικά προϊόντα, με το 50% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ να είναι από το καλάθι και υπενθύμισε ότι εξετάζεται η προσθήκη επώνυμων προϊόντων ενώ για το ενδεχόμενο να υπάρξουν και άλλα καλάθια του νοικοκυριού. Ο Άδωνις Γεωργιάδης σημείωσε ότι θα ληφθούν αποφάσεις μετά από εξαντλητικό διάλογος με τους κλάδους.

Για τις ανατιμήσεις, ο Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε: «Έχουν ξεκινήσει ανατιμήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ, σε διάφορα προϊόντα, της τάξεως του 5-10% όπως σε γαλακτοκομικά, κρέατα, απορρυπαντικά και είναι ανατιμήσεις που έχουν να κάνουν με όλη την αύξηση του πληθωρισμού του τελευταίου τρίμηνου του έτους – το τελευταίο τρίμηνο δεν είχαμε καθόλου ανατιμήσεις – και όλη η πληθωριστική πίεση μου μαζεύτηκε σε διάφορα προϊόντα Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο, αποτυπώνεται στις αυξήσεις που κάνουν οι εταιρείες τον Ιανουάριο».


Ο Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρθηκε και στις εκπτώσεις που κάνουν πρεμιέρα σήμερα και όπως είπε τα εμπορικά καταστήματα είναι υποχρεωμένα βάσει της νομοθεσίας, το ποσοστό έκπτωσης που αναγράφουν στις βιτρίνες τους να είναι σε σύγκριση της σημερινής τιμής με την τιμή προ 30 ημερών και όχι από αυτή πριν από μια εβδομάδα, για να αποφευχθούν οι πλασματικές εκπτώσεις ενώ υπογράμμισε ότι τα πρόστιμα είναι αυστηρά και κάλεσε τους καταναλωτές να προχωρούν σε καταγγελίες στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της γενικής γραμματείας Εμπορίου.


Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *