Σταν: “Το 24 ήταν μια χρονιά που έμαθα πολλά, έζησα ακόμα περισσότερα”

3 Ιανουαρίου 2025, 15:30
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Τις ευχές του για τη νέα χρονιά έστειλε χθες ο Σταν. Ο γνωστός τραγουδιστής με μία ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στα social media έστειλε τις ευχές ενώ δήλωσε έτοιμος για τη συνέχεια και το 2025.

“Καλή χρονιά σε όλους σας! Εύχομαι να έχετε υγεία, τύχη και χαρά! Το 24 ήταν μια χρονιά που έμαθα πολλά, έζησα ακόμα περισσότερα και πλέον είμαι έτοιμος για την συνέχεια! Τα καλύτερα είναι μπροστά μας! Να χαμογελάτε, η ζωή είναι μικρή 😉”, έγραψε στη λεζάντα της δημοσίευσης του ο Σταν.

Να σημειώσουμε πως ο Σταν μαζί με τον Γιώργο Γιαννιά συνεχίζουν τις επιτυχημένες εμφανίσεις τους στο “Ω Stage Athens”. 

Δείτε την ανάρτηση του Σταν

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Eurovision: Η Ελλάδα στην ελίτ της Ευρώπης – Το Top 10 των συμμετοχών που έγραψαν ιστορία και το “στοίχημα” του Akyla στη Βιέννη

Η Βιέννη «αναπνέει» πλέον σε ρυθμούς ελληνικούς και η αντίστροφη

Ο Διονύσης Σχοινάς επιστρέφει με νέο τραγούδι: Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο single “Δεν Είναι Σπίτι Σου”

Ο Διονύσης Σχοινάς, ο καλλιτέχνης που ξέρει να χαρίζει μοναδικά

Ο Ακύλας πέρασε στον τελικό της Eurovision 2026

Ο Ακύλας επιβεβαίωσε τα προγνωστικά και εξασφάλισε τη συμμετοχή του

Eurovision 2026: Εκρηκτικός ο Akylas στον πρώτο ημιτελικό – Ξεσήκωσε τη Βιέννη με το “Ferto”

Με εντυπωσιακή εμφάνιση ανέβηκε στη σκηνή της Βιέννης ο Akylas,

Η Ελλάδα στην 4η θέση του Α’ Ημιτελικού της Eurovision στη Βιέννη – Δείτε live

Η καρδιά της Ευρώπης χτυπά απόψε, 12 Μαΐου 2026, στη