Ηλίας Βρεττός: Τελευταία εμφάνιση για φέτος στο “Madonna” στη Θεσσαλονίκη

19 Δεκεμβρίου 2024, 12:40
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Την τελευταία του εμφάνιση για φέτος έκανε χθες το βράδυ στο “Madonna” της Θεσσαλονίκης ο Ηλίας Βρεττός.  Ο δημοφιλής καλλιτέχνης ο οποίος τις Τετάρτες ξεσήκωνε το κοινό της συμπρωτεύουσας, έριξε αυλαία για φέτος ανανεώνοντάς το ραντεβού του με τους θαυμαστές του στη Θεσσαλονίκη από τη νέα χρονιά.

Ο Ηλίας Βρεττός με ένα story που ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στα social media αποχαιρέτησε τους Θεσσαλονικείς με ένα τραγούδι, που δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το “Θεσσαλονίκη μου (μεγάλη φτωχομάνα)” του Στέλιου Καζαντζιδη.

Ο γνωστός τραγουδιστής θα συνεχίσει κανονικά τις εμφανίσεις του και μέσα στις γιορτές στο “Buddha Live” μαζί με την Κέλλυ Κελεκίδου.

Δείτε εδώ το story του Ηλία Βρεττού

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Eurovision: Η Ελλάδα στην ελίτ της Ευρώπης – Το Top 10 των συμμετοχών που έγραψαν ιστορία και το “στοίχημα” του Akyla στη Βιέννη

Η Βιέννη «αναπνέει» πλέον σε ρυθμούς ελληνικούς και η αντίστροφη

Ο Διονύσης Σχοινάς επιστρέφει με νέο τραγούδι: Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο single “Δεν Είναι Σπίτι Σου”

Ο Διονύσης Σχοινάς, ο καλλιτέχνης που ξέρει να χαρίζει μοναδικά

Ο Ακύλας πέρασε στον τελικό της Eurovision 2026

Ο Ακύλας επιβεβαίωσε τα προγνωστικά και εξασφάλισε τη συμμετοχή του

Eurovision 2026: Εκρηκτικός ο Akylas στον πρώτο ημιτελικό – Ξεσήκωσε τη Βιέννη με το “Ferto”

Με εντυπωσιακή εμφάνιση ανέβηκε στη σκηνή της Βιέννης ο Akylas,

Η Ελλάδα στην 4η θέση του Α’ Ημιτελικού της Eurovision στη Βιέννη – Δείτε live

Η καρδιά της Ευρώπης χτυπά απόψε, 12 Μαΐου 2026, στη