Ελπίδα: «Είναι αστείο να λέμε ότι στα 70 και κάτι μου θα ξαναπάω στη Eurovision»

14 Ιανουαρίου 2025, 22:15
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Στο δημοσιογράφο Ηλία Σκουλά και την εκπομπή «Breakfast@star» μίλησε η Ελπίδα. Η καταξιωμένη τραγουδίστρια μίλησε για τη Eurovsion αλλά και τη φετινή της συνεργασία με τον Κώστα Χατζή στη μουσική σκηνή “Σφίγγα”

«Συνεργάζομαι εδώ και ένα χρόνο με τον Κώστα Χατζή και τώρα εμφανιζόμαστε στη Σφίγγα. Μου αρέσει που θα γίνει ελληνικός τελικός και θα ψηφίσει ο κόσμος τα τραγούδια. Η ψηφοφορία στη Eurovision είναι μισή μισή, ο κόσμος επηρεάζει τη θέση που μπορεί να βρεθεί ένα τραγούδι», είπε αρχικά η Ελπίδα.

Στη συνέχεια η γνωστή τραγουδίστρια αναφέρθηκε και στη Eurovision: «Έμαθα για το τραγούδι του Μπάμπη Στόκα, καμιά φορά από τη χαρά μας, χάνουμε… τη χαρά. Η EBU είναι πολύ απαιτητική. Η Eurovision είναι μια ωραία βραδιά για να μαζευτούμε και να φάμε πίτσες. Είναι αστείο να λέμε ότι στα 70 και κάτι μου θα ξαναπάω στη Eurovision», είπε η Ελπίδα.

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Eurovision: Η Ελλάδα στην ελίτ της Ευρώπης – Το Top 10 των συμμετοχών που έγραψαν ιστορία και το “στοίχημα” του Akyla στη Βιέννη

Η Βιέννη «αναπνέει» πλέον σε ρυθμούς ελληνικούς και η αντίστροφη

Ο Διονύσης Σχοινάς επιστρέφει με νέο τραγούδι: Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο single “Δεν Είναι Σπίτι Σου”

Ο Διονύσης Σχοινάς, ο καλλιτέχνης που ξέρει να χαρίζει μοναδικά

Ο Ακύλας πέρασε στον τελικό της Eurovision 2026

Ο Ακύλας επιβεβαίωσε τα προγνωστικά και εξασφάλισε τη συμμετοχή του

Eurovision 2026: Εκρηκτικός ο Akylas στον πρώτο ημιτελικό – Ξεσήκωσε τη Βιέννη με το “Ferto”

Με εντυπωσιακή εμφάνιση ανέβηκε στη σκηνή της Βιέννης ο Akylas,

Η Ελλάδα στην 4η θέση του Α’ Ημιτελικού της Eurovision στη Βιέννη – Δείτε live

Η καρδιά της Ευρώπης χτυπά απόψε, 12 Μαΐου 2026, στη