Αντύπας: “Με στεναχωρεί που ο Νότης έχει φύγει από το τραγούδι”

27 Δεκεμβρίου 2024, 16:10
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Στην εκπομπή “Πρωινό” φιλοξενήθηκε σήμερα το πρωί ο Αντύπας. Ο δημοφιλής καλλιτέχνης ανάμεσα σε άλλα μίλησε για τον Νότη Σφακιανάκη κα την απόφασή του να απέχει τα τελευταία χρόνια από την δισκογραφία και την Αθηναϊκή νύχτα.

«Με στεναχωρεί που ο Νότης έχει φύγει από το τραγούδι. Έχω πολύ καιρό να τον δω και στεναχωριέμαι. Δεν ξέρω γιατί έχει φύγει. Δεν ξέρω τι τον βασανίζει. Οπωσδήποτε λείπει ο Νότης από το τραγούδι. Έτσι και έβγαινε τώρα ο Νότης, θα τα γκρέμιζε όλα. Είχε πολλούς θαυμαστές, έχει πολύ ωραίο ρεπερτόριο, πολύ ωραία τραγούδια. Αλλά αυτά τα 5-6 χρόνια που λείπει, δεν ξέρω για ποιο λόγο το κάνει αυτό», τόνισε χαρακτηριστικά ο Αντύπας.

Δείτε αποσπάσματα από τη σημερινή του εμφάνιση στο “Πρωινό”

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Eurovision: Η Ελλάδα στην ελίτ της Ευρώπης – Το Top 10 των συμμετοχών που έγραψαν ιστορία και το “στοίχημα” του Akyla στη Βιέννη

Η Βιέννη «αναπνέει» πλέον σε ρυθμούς ελληνικούς και η αντίστροφη

Ο Διονύσης Σχοινάς επιστρέφει με νέο τραγούδι: Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο single “Δεν Είναι Σπίτι Σου”

Ο Διονύσης Σχοινάς, ο καλλιτέχνης που ξέρει να χαρίζει μοναδικά

Ο Ακύλας πέρασε στον τελικό της Eurovision 2026

Ο Ακύλας επιβεβαίωσε τα προγνωστικά και εξασφάλισε τη συμμετοχή του

Eurovision 2026: Εκρηκτικός ο Akylas στον πρώτο ημιτελικό – Ξεσήκωσε τη Βιέννη με το “Ferto”

Με εντυπωσιακή εμφάνιση ανέβηκε στη σκηνή της Βιέννης ο Akylas,

Η Ελλάδα στην 4η θέση του Α’ Ημιτελικού της Eurovision στη Βιέννη – Δείτε live

Η καρδιά της Ευρώπης χτυπά απόψε, 12 Μαΐου 2026, στη