Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθηνών-Κορίνθου

13 Ιανουαρίου 2024, 21:30
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν από τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου στην Αθηνών-Κορίνθου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ενημέρωση της τροχαίας, λόγω εκτέλεσης εργασιών ασφαλτικής στρώσης εντός της σήραγγας «ΘΗΣΕΑΣ», θα πραγματοποιηθεί προσωρινός αποκλεισμός της δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας και της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης της Αθηνών – Κορίνθου, μεταξύ του 47 χιλιομέτρου και του 43,700 χιλιομέτρου , στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα, καθ΄όλη τη διάρκεια του 24ώρου, από την 7:30′ ώρα της 15-1-2024 έως την 20:00′ ώρα της 20-1-2024.

Κατά την διάρκεια των παραπάνω εργασιών, η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται από τις εναπομείνασες λωρίδες κυκλοφορίας.

Η Τροχαία απευθύνει έκκληση στους οδηγούς των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΣΤΑΣΥ: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του Μετρό λόγω έργων – Από αύριο Κυριακή 28/6 ως Πέμπτη οι σταθμοί «Μέγαρο Μουσικής», «Αμπελόκηποι», «Πανόρμου» και «Κατεχάκη» θα κλείνουν στις 21:40

Από αύριο Κυριακή 28/06 οι σταθμοί «Μέγαρο Μουσικής», «Αμπελόκηποι», «Πανόρμου»

Θεσσαλονίκη: Ο ΟΑΣΘ προσλαμβάνει 171 οδηγούς – Για πρώτη φορά δεκτοί και απόφοιτοι υποχρεωτικής εκπαίδευσης

Κάλεσμα στους επαγγελματίες οδηγούς να ενταχθούν στο δυναμικό του ΟΑΣΘ

Χρίστος Δήμας: Μέσα στο καλοκαίρι η παράδοση της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά – Πάνε πολύ καλά τα δοκιμαστικά

Αντίστροφα μετρά πλέον ο χρόνος για τη λειτουργία της επέκτασης

Θεσσαλονίκη: Επανέρχεται από αύριο σε κανονική λειτουργία το Μετρό – Τι θα ισχύσει για τις κάρτες

Σε κανονική εμπορική λειτουργία, με το σύνηθες πρόγραμμα δρομολογίων (05:15

Αλλαγές στη Γραμμή 3 του Μετρό από τη Δευτέρα (15/6): Ποιοι σταθμοί θα κλείνουν νωρίτερα λόγω έργων

Σε νέο στάδιο περνούν οι εργασίες αναβάθμισης του δικτύου του