ΥΠΕΞ ΗΠΑ – M. Ρούμπιο: Διαβεβαίωσε ότι η χώρα του «θα παραμείνει» στη Συμμαχία

3 Απριλίου 2025, 14:24
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο χαρακτήρισε σήμερα «υστερία» τις αντιδράσεις μέρους του Τύπου σχετικά με την ενδεχόμενη αποδέσμευση των ΗΠΑ από την Ευρώπη, τονίζοντας ότι η χώρα του θα «παραμείνει» στο ΝΑΤΟ.

«Ο πρόεδρος Τραμπ έχει δηλώσει ξεκάθαρα ότι στηρίζει το ΝΑΤΟ. Θα παραμείνουμε στο ΝΑΤΟ», υπογράμμισε ο Ρούμπιο κατά την άφιξή του στην έδρα της Συμμαχίας στις Βρυξέλλες.

Παράλληλα ο Αμερικανός υπουργός κατήγγειλε «την υστερία» μέρους του αμερικανικού και του παγκόσμιου Τύπου για το θέμα. Επιβεβαίωσε εξάλλου ότι οι ΗΠΑ αναμένουν όλες οι χώρες μέλη του ΝΑΤΟ να αυξήσουν δραστικά τις στρατιωτικές τους δαπάνες, αφιερώνοντας τουλάχιστον το 5% του ΑΕΠ τους για τον σκοπό αυτό.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Βραχυκυκλώνουν οι διαπραγματεύσεις Ιράν – ΗΠΑ λόγω των εμπρηστικών δηλώσεων Τραμπ – Αιχμές από την Τεχεράνη

Οι εμπρηστικές δηλώσεις του Ντόναλντ Τραμπ έχουν αρχίσει να βάζουν

Μαύρη Θάλασσα: Πυρκαγιά σε φορτηγό πλοίο έπειτα από πλήγμα ρωσικού μη επανδρωμένου αεροσκάφους

Ρωσικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος έπληξε τουρκικό φορτηγό πλοίο ξηρού φορτίου

Λουτρό αίματος στις Φιλιππίνες: Τρεις νεκροί και πέντε τραυματίες από πυροβολισμούς σε σχολείο – Συνελήφθη ο ένας δράστης

Τρόμος και πανικός επικράτησε το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου

Ιστορική εξέλιξη στην Ελβετία: ΗΠΑ και Ιράν συμφώνησαν σε «οδικό χάρτη» 60 ημερών για τον τερματισμό του πολέμου

Μια γεωπολιτική ανατροπή μεγατόνων, που μπορεί να αλλάξει ριζικά την

Νέο απίστευτο ξέσπασμα Τραμπ κατά Ιράν για τα Στενά του Ορμούζ: «Τα κλείνετε και δεν θα επιστρέψετε καν στη γα@@@@νη σας χώρα»

Ο Ντόναλντ Τραμπ συνεχίζει τα απίστευτα ξεσπάσματα κατά του Ιράν