Στενά του Ορμούζ: Σχεδόν 1.500 πλοία παραμένουν «εγκλωβισμένα» στον Κόλπο, σύμφωνα με τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό

7 Μαΐου 2026, 19:52
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Περίπου 1.500 πλοία και τα 20.000 μέλη των πληρωμάτων τους παραμένουν «εγκλωβισμένα» στον Κόλπο λόγω του ιρανικού αποκλεισμού στα Στενά του Ορμούζ, δήλωσε σήμερα ο επικεφαλής του Διεθνούς Οργανισμού Ναυσιπλοΐας (ΙΜΟ).

«Επί του παρόντος, 20.000 μέλη πληρώματος και περίπου 1.500 πλοία παραμένουν εγκλωβισμένα», δήλωσε ο Αρσένιο Ντομίνγκεζ, γενικός γραμματέας του ΙΜΟ, κατά την έναρξη του συνεδρίου στην πρωτεύουσα του Παναμά.

«Πρόκειται για αθώους ανθρώπους που κάνουν καθημερινά τη δουλειά τους προς όφελος άλλων χωρών» και «βρίσκονται παγιδευμένοι λόγω γεωπολιτικών καταστάσεων που δεν ελέγχουν», πρόσθεσε ο Ντομίνγκεζ.

Από την έναρξη του πολέμου, στις 28 Φεβρουαρίου, με τα αμερικανοϊσραηλινά πλήγματα στο Ιράν, η Τεχεράνη έκλεισε τα Στενά του Ορμούζ. Οι ΗΠΑ από την πλευρά τους έχουν επιβάλει ναυτικό αποκλεισμό στα ιρανικά λιμάνια.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μεγάλη Βρετανία: Παραιτήθηκε ο πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ

Πολιτικό σεισμό στο Ηνωμένο Βασίλειο προκαλεί η αιφνίδια ανακοίνωση της

ΗΠΑ: Η ακριβή δίαιτα με ξινολάχανο και κρέας που ακολουθούν οι υπουργοί του Τραμπ

Μια ιδιαίτερη και άκρως δαπανηρή διατροφική τάση φαίνεται πως έχει

Μουντιαλικός χαμός στα αποδυτήρια: Ο Βασιλιάς και η Βασίλισσα της Ολλανδίας χόρεψαν με τους παίκτες του Κουρασάο για τον ιστορικό τους βαθμό

Μια από τις πιο όμορφες, αυθόρμητες και απόλυτα «ποδοσφαιρικές» στιγμές

Ντόναλντ Τραμπ: «Βλέπει» βανδαλισμούς πίσω από τις ζημιές στο Μνημείο Λίνκολν – Πέντε συλλήψεις

Σε μείζον πολιτικό ζήτημα στις Ηνωμένες Πολιτείες εξελίσσεται η υπόθεση

Κατάσχεση ρεκόρ 2,7 τόνων κοκαΐνης θαμμένων κοντά στο Σίδνεϊ

Η αυστραλιανή αστυνομία κατέσχεσε ποσότητα ρεκόρ 2,7 τόνων κοκαΐνης, που