ΠΟΥ: Η Βόρεια Γάζα δεν έχει πλέον λειτουργικό νοσοκομείο – «Το Αλ-Αχλί ήταν το τελευταίο»

21 Δεκεμβρίου 2023, 12:18
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) δήλωσε σήμερα ότι στη Βόρεια Γάζα δεν έμεινε κανένα λειτουργικό νοσοκομείο λόγω έλλειψης καυσίμων, προσωπικού και προμηθειών.

«Αυτή τη στιγμή δεν έχουν απομείνει λειτουργικά νοσοκομεία στο βόρειο τμήμα», δήλωσε ο Ρίτσαρντ Πεέπερκορν, εκπρόσωπος του ΠΟΥ στη Γάζα, σε δημοσιογράφους μέσω βιντεοσύνδεσης από την Ιερουσαλήμ.

«Το (νοσοκομείο) Αλ-Αχλί ήταν το τελευταίο αλλά τώρα είναι λειτουργικό στον ελάχιστο βαθμό».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Βραχυκυκλώνουν οι διαπραγματεύσεις Ιράν – ΗΠΑ λόγω των εμπρηστικών δηλώσεων Τραμπ – Αιχμές από την Τεχεράνη

Οι εμπρηστικές δηλώσεις του Ντόναλντ Τραμπ έχουν αρχίσει να βάζουν

Ιστορική εξέλιξη στην Ελβετία: ΗΠΑ και Ιράν συμφώνησαν σε «οδικό χάρτη» 60 ημερών για τον τερματισμό του πολέμου

Μια γεωπολιτική ανατροπή μεγατόνων, που μπορεί να αλλάξει ριζικά την

Κατάρ: Ισχυρή έκρηξη λόγω “τεχνικού προβλήματος” σε εργοστάσιο του Ρας Λαφάν

Μια πολύ ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε απόψε σε ένα εργοστάσιο στο

Κούβα: Απεβίωσε ο Ραμίρο Βαλντές, ένας από τους τελευταίους εν ζωή συνεργάτες των αδελφών Κάστρο

Ο Ραμίρο Βαλντές, σημαντική προσωπικότητα της κουβανικής επανάστασης, στενός συνεργάτης

«Βόμβα» Ντόναλντ Τραμπ για την πολιτική κατάσταση στην Βρετανία: «Ο Κιρ Στάρμερ θα παραιτηθεί από πρωθυπουργός της Βρετανίας την Δευτέρα»

Ο Ντόναλντ Τραμπ έριξε βόμβα που έσκασε στην Βρετανία καθώς