Ο πυρηνικός σταθμός της Ζαπορίζια αποσυνδέθηκε από το ηλεκτρικό δίκτυο μετά τους βομβαρδισμούς

17 Οκτωβρίου 2022, 14:44
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πυρηνικός σταθμός της Ζαπορίζια έχει αποσυνδεθεί από το εθνικό δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας έπειτα από τους ρωσικούς βομβαρδισμούς, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθούν εφεδρικές γεννήτριες ντίζελ. Αυτό ανακοίνωσε σήμερα η Energoatom, η κρατική εταιρεία πυρηνικής ενέργειας της Ουκρανίας.

«Ρώσοι τρομοκράτες βομβάρδισαν για άλλη μια φορά υποσταθμούς κρίσιμων υποδομών στο ελεγχόμενο από την Ουκρανία έδαφος, με αποτέλεσμα να διακοπεί η τελευταία γραμμή επικοινωνίας στις 03:59». Αυτό αναφέρει η Energoatom, στην ανακοίνωση της για τον πυρηνικό σταθμό της Ζαπορίζια.

Σημειώνεται ότι οι στρατιωτικές δυνάμεις της Ρωσίας έχουν καταλάβει τον πυρηνικό σταθμό, τον μεγαλύτερο της Ευρώπης, που βρίσκεται στη νότια Ουκρανία, λίγο μετά την εισβολή στην Ουκρανία πριν από σχεδόν οκτώ μήνες, αλλά λειτουργεί από ουκρανικό προσωπικό.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΗΠΑ: Δικαστής ζητά εξηγήσεις για την καλυμμένη πρόσοψη του Κέντρου Κένεντι μετά την αφαίρεση του ονόματος Τραμπ

Νέο επεισόδιο προστίθεται στη δικαστική διαμάχη γύρω από τη μετονομασία

Ιράν: Έντονη κριτική στην Ουάσιγκτον για τη στάση της μετά την υπογραφή του μνημονίου συνεννόησης

Σοβαρές επιφυλάξεις για την ειλικρίνεια της αμερικανικής πλευράς εκφράζει η

Μήνυμα ενότητας από τους ηγέτες Γερμανίας, Γαλλίας, Ιταλίας, Πολωνίας και Βρετανίας ενόψει της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ

Μήνυμα ενότητας της Ευρώπης ενόψει της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ

ΗΠΑ: 20 εκατ. βαρέλια πετρελαίου πέρασαν από το Στενό του Ορμούζ σε 24 ώρες

Περίπου 20 εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου μεταφέρθηκαν μέσω του Στενού

Αστεροειδής θα περάσει κοντά από τη Γη το Σάββατο – Καμία απειλή, ορατός με τηλεσκόπια

Ένα εντυπωσιακό αλλά απολύτως ασφαλές πέρασμα αστεροειδούς κοντά από τη