Νεογέννητο τριών εβδομάδων πέθανε από κορωνοϊό στο Κατάρ

17 Ιανουαρίου 2022, 16:26
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ένα νεογέννητο μόλις τριών εβδομάδων έχασε τη ζωή του εξαιτίας επιπλοκών από τον κορονοϊό στο Κατάρ. Συγκεκριμένα, το νεογέννητο μωρό πέθανε ύστερα από «βαριά λοίμωξη», όπως ανακοίνωσαν οι υγειονομικές αρχές.

Σύμφωνα με τις αρχές του Κατάρ το νεογέννητο μωρό «δεν είχε κανένα άλλο πρόβλημα υγείας, ούτε γνωστό κληρονομικό νόσημα», τονίζοντας πως πρόκειται για το δεύτερο παιδί που είναι γνωστό ότι πεθαίνει εξαιτίας επιπλοκών της COVID-19 από την εκδήλωση της πανδημίας του νέου κορονοϊού στο εμιράτο.

Γενικά, η θνητότητα εξαιτίας της νόσου που προκαλεί ο νέος κορονοϊός είναι ιδιαίτερα περιορισμένη στα παιδιά, αλλά οι υγειονομικές αρχές αρκετών χωρών καταγράφουν περισσότερα κρούσματα στα παιδιά αφότου άρχισε η εξάπλωση της παραλλαγής Όμικρον.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο από τις Βρυξέλλες για το Qatargate – Έχω δηλώσει στο Πόθεν Έσχες τις αμοιβές μου από ΜΚΟ απαντά

Ένταλμα σύλληψης κατά του Δημήτρη Αβραμόλου εκδόθηκε από τις εισαγγελικές

Ιράν – ΗΠΑ: Η Ελβετία ανακοίνωσε την άμεση έναρξη των τεχνικών συνομιλιών

Η Ελβετία, η οποία φιλοξενεί τις συνομιλίες ανάμεσα στο Ιράν

Αυστραλιανά ΜΜΕ: Οι ελληνικές αρχές «μπλοκάρουν» την έκδοση του Τζέιμς Δαλαμάγκα λόγω παραγραφής

Πολιτικές και δικαστικές προεκτάσεις λαμβάνει η πολύκροτη υπόθεση της σύλληψης

Βρετανία: Υποψήφιος για τη διαδοχή του Στάρμερ ο Άντι Μπέρναμ – Πώς θα εκλεγεί ο νέος πρωθυπουργός

Σε κατάσταση απόλυτου πολιτικού θρίλερ έχει περιέλθει το Ηνωμένο Βασίλειο

Μεγάλη Βρετανία: Παραιτήθηκε ο πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ

Πολιτικό σεισμό στο Ηνωμένο Βασίλειο προκαλεί η αιφνίδια ανακοίνωση της