Νέο πακέτο νομοθετικών προτάσεων για την ενέργεια προανήγγειλε η Λάιεν

16 Οκτωβρίου 2022, 19:41
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Tην Τρίτη, 18 Οκτωβρίου, μετά τη συνεδρίαση του σώματος των επιτρόπων στο Στρασβούργο, αναμένονται οι νομοθετικές προτάσεις της Κομισιόν για την ενέργεια, όπως ανέφερε με ανάρτησή της στο Twitter η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.

«Καλή συζήτηση στην τηλεδιάσκεψη για την ενέργεια με μέλη του σώματος των επιτρόπων. Σημειώθηκε ικανοποιητική πρόοδος όσον αφορά στην εφαρμογή του οδικού χάρτη που παρουσιάστηκε στους ηγέτες στην άτυπη σύνοδο κορυφής στην Πράγα για την αντιμετώπιση των υψηλών τιμών της ενέργειας. Θα εγκρίνουμε ακόμη ένα πακέτο νομοθετικών προτάσεων στην επόμενη συνεδρίαση του κολεγίου μας, την Τρίτη» σημείωσε η πρόεδρος της Κομισιόν.

Δείτε την ανάρτηση

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΗΠΑ: Δικαστής ζητά εξηγήσεις για την καλυμμένη πρόσοψη του Κέντρου Κένεντι μετά την αφαίρεση του ονόματος Τραμπ

Νέο επεισόδιο προστίθεται στη δικαστική διαμάχη γύρω από τη μετονομασία

Ιράν: Έντονη κριτική στην Ουάσιγκτον για τη στάση της μετά την υπογραφή του μνημονίου συνεννόησης

Σοβαρές επιφυλάξεις για την ειλικρίνεια της αμερικανικής πλευράς εκφράζει η

Μήνυμα ενότητας από τους ηγέτες Γερμανίας, Γαλλίας, Ιταλίας, Πολωνίας και Βρετανίας ενόψει της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ

Μήνυμα ενότητας της Ευρώπης ενόψει της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ

ΗΠΑ: 20 εκατ. βαρέλια πετρελαίου πέρασαν από το Στενό του Ορμούζ σε 24 ώρες

Περίπου 20 εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου μεταφέρθηκαν μέσω του Στενού

Αστεροειδής θα περάσει κοντά από τη Γη το Σάββατο – Καμία απειλή, ορατός με τηλεσκόπια

Ένα εντυπωσιακό αλλά απολύτως ασφαλές πέρασμα αστεροειδούς κοντά από τη