Ισχυρές εκρήξεις συγκλόνισαν απόψε το Κίεβο, λίγα μόλις λεπτά μετά την ενεργοποίηση των σειρήνων αεράμυνας που προειδοποιούσαν για επικείμενο ρωσικό πλήγμα. Η επίθεση έθεσε σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού τις αρχές και τους κατοίκους της ουκρανικής πρωτεύουσας, καθώς οι πύραυλοι κατευθύνθηκαν με μεγάλη ταχύτητα προς το αστικό κέντρο.
Ο επικεφαλής της στρατιωτικής διοίκησης της πόλης, Τιμούρ Τκατσένκο, επιβεβαίωσε το περιστατικό μέσω ανάρτησής του στην πλατφόρμα Telegram, διευκρινίζοντας ότι ο εχθρός εξαπέλυσε βαλλιστικούς πυραύλους εναντίον του Κιέβου. Η χρήση αυτού του τύπου των όπλων περιορίζει δραματικά τον χρόνο αντίδρασης των πολιτών, καθιστώντας την κατάσταση ιδιαίτερα κρίσιμη.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος της πόλης, Βιτάλι Κλίτσκο, ενημέρωσε επίσης μέσω Telegram ότι τα συστήματα αντιαεροπορικής άμυνας ενεργοποιήθηκαν αμέσως για την αναχαίτιση των απειλών. Ο κ. Κλίτσκο απηύθυνε επείγουσα έκκληση προς όλους τους κατοίκους να παραμείνουν στα καταφύγια μέχρι τη λήξη του συναγερμού. Παράλληλα, γνωστοποίησε ότι από την πτώση συντριμμιών πυραύλου εκδηλώθηκε πυρκαγιά στη συνοικία Νταρνίτσκι, όπου έσπευσαν δυνάμεις της πυροσβεστικής.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα


