“Καλό” τηλεφώνημα με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ είχε ο καγκελάριος Φρίντριχ Μερτς

15 Μαΐου 2026, 17:50
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Ο καγκελάριος Φρίντριχ Μερτς είχε ένα «καλό τηλεφώνημα» με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, ανέφερε ο πρώτος σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα «Χ». Οι δύο ηγέτες συζήτησαν για την κατάσταση σχετικά με το Ιράν και για τον πόλεμο στην Ουκρανία.

«Είχα ένα καλό τηλεφώνημα με τον Πρόεδρο Τραμπ κατά την επιστροφή του από την Κίνα. Συμφωνούμε: το Ιράν πρέπει να έρθει τώρα στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Πρέπει να ανοίξει τα Στενά του Ορμούζ. Δεν πρέπει να επιτραπεί στην Τεχεράνη να έχει πυρηνικά όπλα», επισήμανε ο Φρίντριχ Μερτς και πρόσθεσε ότι κατά την τηλεφωνική του επικοινωνία με τον Αμερικανό πρόεδρο συζητήθηκε ακόμη μια ειρηνική λύση για την Ουκρανία, ενώ οι δύο ηγέτες συντονίστηκαν ενόψει της επικείμενης συνόδου κορυφής του ΝΑΤΟ που θα πραγματοποιηθεί στην ‘Αγκυρα. «Οι ΗΠΑ και η Γερμανία είναι ισχυροί εταίροι στο πλαίσιο ενός ισχυρού ΝΑΤΟ», τόνισε ο καγκελάριος.

 

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Τραμπ κατά Ιράν: Ο νταής της Μέσης Ανατολής είναι νεκρός, χρειάστηκαν πολύ χρόνο να διαπραγματευτούν και θα πληρώσουν το τίμημα

Σε μια άνευ προηγουμένου, σφοδρή επίθεση κατά του Ιράν προχώρησε

Στις φλόγες το Μπέλφαστ: Βίαια επεισόδια μετά την επίθεση Σουδανού με μαχαίρι – Σκηνές χάους στους δρόμους, εμπρησμοί σε σπίτια και βανδαλισμοί σε μαγαζιά

Κατοικίες να καίγονται, οχήματα και λεωφορεία να παραδίδονται στις φλόγες

Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν: Έμμεσες απειλές σε Ελλάδα και Κύπρο – «Πολύ σκληρή η απάντησή μας στην Ανατολική Μεσόγειο»

Σφοδρή επίθεση με σαφείς αιχμές και έμμεσες απειλές κατά της

Τρόμος στη Φλόριντα: Καρχαρίας επιτέθηκε σε υπάλληλο ναυτικής βάσης – Σε κρίσιμη κατάσταση ο τραυματίας

Σοκ προκαλεί το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου,

Δημοσκόπηση Ευρωπαϊκού Συμβουλίου: Μόνο 11% των Ευρωπαίων θεωρούν σύμμαχο τις ΗΠΑ

Μόλις 11% των Ευρωπαίων σε 15 χώρες θεωρούν τις ΗΠΑ