ΗΠΑ: Το ετήσιο δείπνο των ανταποκριτών του Λευκού Οίκου ορίστηκε για τις 24 Ιουλίου

2 Ιουνίου 2026, 22:50
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Το ετήσιο δείπνο της Ένωσης Ανταποκριτών του Λευκού Οίκου, το οποίο είχε ματαιωθεί τον Απρίλιο μετά την ένοπλη εισβολή σε ξενοδοχείο της Ουάσιγκτον, επαναπρογραμματίστηκε για τις 24 Ιουλίου, όπως ανακοίνωσε η Ένωση.

Η εκδήλωση ακυρώθηκε στις 25 Απριλίου, όταν ένας ένοπλος εισέβαλε στο λόμπι του ξενοδοχείου και άνοιξε πυρ εναντίον των φρουρών ασφαλείας, ενώ στον χώρο βρισκόταν και ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ. Ο ύποπτος, ένας δάσκαλος από την Καλιφόρνια, συνελήφθη και κατηγορείται για απόπειρα δολοφονίας του προέδρου.

Στη σημερινή ανακοίνωσή της, η Ένωση Ανταποκριτών ανέφερε ότι το γκαλά του Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί σε πιο περιορισμένο κύκλο, με αυξημένα μέτρα ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης.

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ισραήλ: Ο Ισραέλ Κατς εκτιμά πως το τέλος της σύγκρουσης με το Ιράν απέχει πολύ ακόμη

Ο ισραηλινός υπουργός Άμυνας Ισραέλ Κατς εκτίμησε σήμερα πως το

ΗΠΑ: Πάνω από 100 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου έχουν περάσει από τα Στενά του Ορμούζ, χάρη στην ανάπτυξη αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων στην περιοχή, λέει ο Τραμπ

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα πως περισσότερα

Γαλλία: Ο πατέρας και ο αδελφός του βασικού ύποπτου για τον θάνατο της μαθήτριας Λιανά έχουν κατά το παρελθόν κατηγορηθεί για βιασμούς

Τόσο ο πατέρας όσο και ο αδελφός του Ζερόμ Μπαρελά,

ΗΠΑ: Μπροστά στις επικρίσεις, ο επικεφαλής της NASA υπεραμύνεται της επιλογής του πληρώματος που αποτελείται αποκλειστικά από άνδρες για το Artemis III

Ο επικεφαλής της NASA υπερασπίστηκε σήμερα την επιλογή να ορίσει

ΗΠΑ – Ιράν: Αμερικανικές δυνάμεις «εξουδετέρωσαν» το πετρελαιοφόρο δεξαμενόπλοιο M/T Settebello στον Κόλπο του Ομάν

Αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις «εξουδετέρωσαν» στον Κόλπο του Ομάν το υπό