ΗΠΑ: Η Fed μείωσε τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσης

10 Δεκεμβρίου 2025, 22:55
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) αποφάσισε σήμερα μείωση επιτοκίων κατά 25 μονάδες βάσης, στο εύρος του 3,50% έως 3,75%. Την τρίτη διαδοχική μείωση επιτοκίων θεωρούσαν δεδομένη αρκετοί αναλυτές, ωστόσο η απόφαση δεν ελήφθη ομόφωνα από την αρμόδια επιτροπή (FOMC).

Τρία από τα δώδεκα μέλη της επιτροπής καταψήφισαν τη μείωση επιτοκίων κατά 25 μονάδες βάσης: δύο δεν ήθελαν μείωση και ένα τάχθηκε υπέρ μιας μείωσης κατά 50 μονάδες βάσης.

Αξιωματούχοι της Fed εκτίμησαν πως άλλη μια μείωση επιτοκίων ενδέχεται να είναι απαραίτητη το 2026, καθώς εμφανίστηκαν πιο αισιόδοξοι για την πορεία του πληθωρισμού. Σύμφωνα με τις προβλέψεις τους, ο πληθωρισμός στις ΗΠΑ αναμένεται να υποχωρήσει στο 2,4% την επόμενη χρονιά (αντί για το 2,6% που προέβλεπαν τον Σεπτέμβριο).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

«Θερίζει» την Ευρώπη ο φονικός καύσωνας: Οι τελευταίες εξελίξεις όπως τις καταγράφει το AFP

Το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων παρουσιάζει τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με

Μπαχρέιν: Ο στρατός ανακοίνωσε ότι η χώρα τέθηκε στο στόχαστρο ιρανικών πυραύλων και drones

Η αντιαεροπορική άμυνα του Μπαχρέιν αντιμετώπισε σήμερα πυρά ιρανικών πυραύλων

Ακυρώθηκε την τελευταία στιγμή η εμφάνιση της Κέιτι Πέρι στο Βέλγιο: «Έκανα ήδη μαλλιά και μακιγιάζ όταν ενημερώθηκα»

Η προγραμματισμένη συναυλία της Κέιτι Πέρι στο Βέλγιο δεν πραγματοποιήθηκε

Νέα ένταση στον Περσικό Κόλπο: Οι ΗΠΑ «χτύπησαν» ξανά το Ιράν, που ανταπέδωσε με πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν

Η ένταση στη Μέση Ανατολή κλιμακώθηκε εκ νέου τα ξημερώματα

Ρωσία: Νεκρός ένας άνθρωπος μετά από ουκρανική επίθεση

Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και ένας άλλος τραυματίστηκε σήμερα σε “μαζική”