ΗΠΑ: Απολύθηκαν διευθυντές του Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας του Λευκού Οίκου

3 Απριλίου 2025, 19:23
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Διευθυντές του Συμβουλίου Εσωτερικής Ασφαλείας του Λευκού Οίκου απολύθηκαν σήμερα το πρωί, σύμφωνα με τρία πρόσωπα που έχουν γνώση του θέματος.

Δεν είναι σαφές γιατί το προσωπικό αυτό απολύθηκε ούτε εάν η απόλυσή τους είναι μόνιμη. Όμως, δύο από τις πηγές ανέφεραν πως ειπώθηκε σε ορισμένους ότι υπήρχαν θέματα με την αξιολόγησή τους.

Ένας από τους εργαζόμενους που απολύθηκε ήταν ο Ντέιβιντ Φέιθ, ένας διευθυντής που επέβλεπε την τεχνολογία και την εθνική ασφάλεια, είπαν οι πηγές.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Νέο απίστευτο ξέσπασμα Τραμπ κατά Ιράν για τα Στενά του Ορμούζ: «Τα κλείνετε και δεν θα επιστρέψετε καν στη γα@@@@νη σας χώρα»

Ο Ντόναλντ Τραμπ συνεχίζει τα απίστευτα ξεσπάσματα κατά του Ιράν

Ο καιρός κάνει «καμίνι» την Ευρώπη: Για πολυήμερο κύμα καύσωνα από τη Βρετανία μέχρι τα Βαλκάνια προειδοποιούν οι μετεωρολόγοι

Η κατανάλωση αλκοόλ απαγορεύτηκε στις περιοχές που έχουν κηρυχθεί σε

Βραχυκυκλώνουν οι διαπραγματεύσεις Ιράν – ΗΠΑ λόγω των εμπρηστικών δηλώσεων Τραμπ – Αιχμές από την Τεχεράνη

Οι εμπρηστικές δηλώσεις του Ντόναλντ Τραμπ έχουν αρχίσει να βάζουν

Ιστορική εξέλιξη στην Ελβετία: ΗΠΑ και Ιράν συμφώνησαν σε «οδικό χάρτη» 60 ημερών για τον τερματισμό του πολέμου

Μια γεωπολιτική ανατροπή μεγατόνων, που μπορεί να αλλάξει ριζικά την

Κατάρ: Ισχυρή έκρηξη λόγω “τεχνικού προβλήματος” σε εργοστάσιο του Ρας Λαφάν

Μια πολύ ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε απόψε σε ένα εργοστάσιο στο