Η NASA προσλαμβάνει θεολόγους που προετοιμάζουν την ανθρωπότητα για τους εξωγήινους

Ναι μπορεί να ακούγεται τρελό αλλά είναι αλήθεια.

Η NASA ζητά τη βοήθεια 24 θεολόγων σε μια ενέργεια για να καθορίσει πώς θα αντιδρούσαν οι διαφορετικές θρησκείες σε όλο τον κόσμο εάν γινόταν επαφή με εξωγήινους.

Τι έκανε η NASA ακριβώς;

Η διαστημική υπηρεσία προσέλαβε ομάδα ακαδημαϊκών για να συμμετάσχουν σε ένα πρόγραμμα στο Κέντρο Θεολογικής Έρευνας (CTI) στο Πανεπιστήμιο Princeton του New Jersey, στο οποίο η NASA χορήγησε 1,1 εκατομμύρια δολάρια το 2014.

Ανάμεσά τους είναι ο Βρετανός ιερέας και θεολόγος του Πανεπιστημίου του Cambridge, ο Dr. Andrew Davison, ο οποίος βοηθά στην παροχή συμβουλών εν μέσω της ολοένα αυξανόμενης πιθανότητας ανακάλυψης εξωγήινης ζωής.

Τρελό κι όμως είναι αλήθεια!

Το προσεχές βιβλίο του, Astrobiology and Christian Doctrine, εξετάζει την πιθανότητα ο Θεός να έχει δημιουργήσει ζωή και αλλού στο σύμπαν, και σημειώνει ότι «οι μη θρησκευόμενοι φαίνεται επίσης να υπερεκτιμούν τις προκλήσεις που θα αντιμετώπιζαν οι θρησκευόμενοι αν ανακαλύπταμε κι άλλα στοιχεία για τους εξωγήινους».

Και η τρέλα συνεχίζεται…

Ο Carl Pilcher, πρώην επικεφαλής του Αστροβιολογικού Ινστιτούτου της NASA, είπε ότι οι θεολόγοι προσήλθαν για να «εξετάσουν τις συνέπειες της εφαρμογής των εργαλείων της επιστήμης του τέλους του 20ου (και των αρχών του 21ου) αιώνα σε ζητήματα που είχαν εξεταστεί στις θρησκευτικές παραδόσεις για εκατοντάδες ή χιλιάδες χρόνια».

Ναι η NASA μας στέλνει αδιάβαστους…

Απευθυνόμενος στην ιδέα της Γης ως του μοναδικού πλανήτη στο διάστημα με ζωή πάνω του, είπε: «Αυτό είναι απλώς αδιανόητο όταν υπάρχουν πάνω από 100 δισεκατομμύρια αστέρια σε αυτόν τον γαλαξία και πάνω από 100 δισεκατομμύρια γαλαξίες στο σύμπαν».

Η παρατηρητική και εξερευνητική διαστημική τεχνολογία μας προχωρά ραγδαία αυτή τη στιγμή, με εργαλεία όπως το νέο τηλεσκόπιο James Webb, το οποίο εκτοξεύτηκε την ημέρα των Χριστουγέννων, προσφέροντας μια πιο ξεκάθαρη εικόνα του σύμπαντος. Έχει περιγραφεί ως «μηχανή του χρόνου» που μπορεί να παρατηρήσει μακρινά αντικείμενα που εκπέμπουν φως από πιο πίσω στο χρόνο.

Επιπλέον, το rover Rosiland Franklin της Ευρωπαϊκής Διαστημικής Υπηρεσίας, το οποίο θα τρυπήσει στην επιφάνεια του Άρη, θα απογειωθεί το επόμενο έτος.

Εν τω μεταξύ, επιστήμονες στο Cardiff ανακάλυψαν ότι η αμμωνία στην ατμόσφαιρα της Αφροδίτης θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι αποτέλεσμα ζωντανών οργανισμών. Οι ερευνητές πιστεύουν επίσης ότι η Ευρώπη, το παγωμένο φεγγάρι του πλανήτη Δία, έχει υγρούς ωκεανούς κάτω από την επιφάνειά του που μπορεί να υποστηρίζουν ζωή.

Ετοιμαστείτε για επισκέψεις λοιπόν!

Γράψτε ένα σχόλιο