2000 βαθμοί Κελσίου στο εσωτερικό του φλεγόμενου πλοίου! Τι αποκαλύπτει διασώστης της ΕΜΑΚ

Ο Γιώργος Μήτσης, επικεφαλής ερευνών της ΕΜΑΚ, εξηγεί γιατί οι προσπάθειες έρευνας και διάσωσης στο πλοίο είναι τόσο δύσκολες.


Όπως τονίζει η θερμοκρασία στο κατάστρωμα είναι 600 βαθμούς Κελσίου ενώ στο εσωτερικό φτάνει ακόμη και τους 2000 βαθμούς!

Δείτε όσα είπε στο OPEN

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *