Τέλος κι επίσημα η Δούκισσα Νομικού από «Το Πρωινό»

25 Σεπτεμβρίου 2022, 14:51
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Την αποχώρηση της Δούκισσας Νομικού από «Το Πρωινό» ανακοίνωσε ο ΑΝΤ1, βάζοντας τέλος στη φημολογία που ξεκίνησε λόγω της απουσίας της παρουσιάστριας από την εκπομπή την περασμένη Παρασκευή.

«Ο ΑΝΤ1 ανακοινώνει ότι η Δούκισσα Νομικού αποχωρεί από «Το Πρωινό». Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας, υπήρξαν διαφωνίες σε θέματα που δεν θα επέτρεπαν την ομαλή λειτουργία της εκπομπής. Η Δούκισσα παραμένει αγαπητό μέλος της οικογένειας του ΑΝΤ1», αναφέρει η σχετική ενημέρωση.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ