Με κορωνοϊό η Ανθή Βούλγαρη! Τα συμπτώματά μου παραπέμπουν στην Όμικρον

4 Ιανουαρίου 2022, 13:13
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Θετική στον κορονοϊό βρέθηκε η Ανθή Βούγλαρη, η οποία μίλησε τηλεφωνικά με τον συμπαρουσιαστή της στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA,, Ιορδάνη Χασαπόπουλο.

 «Χθες που συμπλήρωσα το πέμπτο 24ωρο από τη μέρα που ήρθα σε επαφή με τα κρούσματα, ανέβασα πυρετό. Έκανα δύο rapid test και βγήκα θετική», είπε η Ανθή Βούλγαρη που αποκάλυψε και τα συμπτώματά της: «Έχω φοβερό πόνο στα κόκκαλα, πονάει λίγο ο λαιμός. Είναι σαν να περνάω μια γρίπη. Εάν είχα κάνει την τρίτη δόση ίσως και να το περνούσα απλά».

Η παρουσιάστρια θέλησε και να αστειευτεί με την κατάσταση της καραντίνας της. «Με αποφεύγουν όλοι, μου πετάνε τα πράγματα από μακριά, μου αφήνουν το φαγητό έξω από ένα δωμάτιο», περιέγραψε γελώντας και εξήγησε ότι «οι γιατροί μου είπαν ότι τα συμπτώματά μου παραπέμπουν στην Όμικρον».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ο Γιώργος Αλκαίος αποκάλυψε το ποιος τον «βάφτισε» με το καλλιτεχνικό του όνομα – Επιστρέφει με δυο μεγάλες συναυλίες

Ο γνωστός τραγουδιστής και συνθέτης Γιώργος Αλκαίος αποκάλυψε το ποιος

Ζόζεφιν στο After Dark: Το καλλιτεχνικό restart στη Heaven, η Eurovision και το τέλος στα «κουτάκια»

Καλεσμένη στο ανανεωμένο «After Dark» με τον Θέμη Γεωργαντά βρέθηκε

Γιορτή του Πατέρα: Οι 11+1 πιο εμβληματικοί μπαμπάδες της μικρής και της μεγάλης οθόνης που αγαπήσαμε!

Σήμερα, Κυριακή 21 Ιουνίου, η μέρα είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους

Release Athens: Έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του στη συναυλία των Ημισκούμπρια

Μια άκρως αυθόρμητη και τρυφερή στιγμή εκτυλίχθηκε το βράδυ του

Ροντ Στιούαρτ: Παραλίγο να λιποθυμήσει on stage – Του έφεραν φιάλη οξυγόνου πάνω στη σκηνή

Στιγμές έντονης ανησυχίας έζησαν χιλιάδες θαυμαστές του Ροντ Στιούαρτ, κατά