Μαρία Ηλιάκη: «Μου έχει λείψει ο Νίκος Μουτσινάς από την τηλεόραση, δεν ξέρω αν θα πήγαινα καλεσμένη σε εκπομπή του»

16 Μαΐου 2024, 12:16
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Δηλώσεις στις τηλεοπτικές κάμερες έκανε η Μαρία Ηλιάκη, εκφράζοντας την επιθυμία της να επιστρέψει στην τηλεόραση, ενώ μίλησε και για τον Νίκο Μουτσινά.

«Επειδή έχουν κατασταλάξει και τα πράγματα στην οικογένειά μας, η Κατερίνα θα πάει παιδικό, έχουμε αποφασίσει ότι θα ζήσουμε μόνιμα στην Ελλάδα… Έχουμε μπει σε μια σειρά, οπότε μέσα μου αρχίζει και φουντώνει η ανάγκη μου να επιστρέψω στη δουλειά. Επειδή το θέλω πολύ, έχω αρχίσει και συζητάω», είπε αρχικά η Μαρία Ηλιάκη.

«Σχολιαστική εκπομπή δεν θα ήθελα γιατί είναι κάτι που το έχω κάνει στο παρελθόν και δεν θέλω να το ξανακάνω», πρόσθεσε.

Όσον άφορά τον Νίκο Μουτσινά, είπε: «Μου έχει λείψει ο Νίκος Μουτσινάς από την τηλεόραση. Νομίζω, επειδή ξέρω πολύ καλά τον Νίκο, εάν ξαναγύριζε, θα γύριζε με κάτι βραδινό. Νομίζω ότι αυτός είναι ο τηλεοπτικός του πόθος, να κάνει κάτι πιο βραδινό».

Σε ερώτηση για το αν θα πήγαινε καλεσμένη στην εκπομπή του Νίκου Μουτσινά, η Μαρία Ηλιάκη απάντησε: «Παιδιά, να σας πω κάτι; Δεν είναι ωραίο τώρα αυτό. Δεν ξέρω, θα δούμε. Αν με καλέσει, θα το σκεφτώ».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ