Η Ζωζώ Σαπουντζάκη έκανε τις πρώτες της δηλώσεις μετά την μεγάλη περιπέτεια της υγείας της και τόνισε ότι κοιτάει ήδη στο αύριο: «Έχω σχέδια»

8 Απριλίου 2024, 14:51
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Η Ζωζώ Σαπουντζάκη έχει βγει από το νοσοκομείο, έχει αφήσει πίσω της την μεγάλη περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της και κοιτάει ήδη στο αύριο.

Η διάσημη ηθοποιός, τραγουδίστρια και σόουγούμαν μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό Σουσου» και ευχαρίστησε όσους της έδειξαν το ενδιαφέρον τους, το διάστημα που βρισκόταν στο νοσοκομείο.

«Χαίρομαι πολύ που επέστρεψα, σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας. Έχω σχέδια και θα είναι ωραία. Ευχαριστώ τον κόσμο που ήταν πάντα κοντά μου, δέχτηκα πολλά ευχές, λουλούδια, σας ευχαριστώ όλους. Πάνω απ’ όλα να έχουμε την υγεία μας και να πατάμε στα πόδια μας» δήλωσε.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ο Γιώργος Αλκαίος αποκάλυψε το ποιος τον «βάφτισε» με το καλλιτεχνικό του όνομα – Επιστρέφει με δυο μεγάλες συναυλίες

Ο γνωστός τραγουδιστής και συνθέτης Γιώργος Αλκαίος αποκάλυψε το ποιος

Ζόζεφιν στο After Dark: Το καλλιτεχνικό restart στη Heaven, η Eurovision και το τέλος στα «κουτάκια»

Καλεσμένη στο ανανεωμένο «After Dark» με τον Θέμη Γεωργαντά βρέθηκε

Γιορτή του Πατέρα: Οι 11+1 πιο εμβληματικοί μπαμπάδες της μικρής και της μεγάλης οθόνης που αγαπήσαμε!

Σήμερα, Κυριακή 21 Ιουνίου, η μέρα είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους

Release Athens: Έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του στη συναυλία των Ημισκούμπρια

Μια άκρως αυθόρμητη και τρυφερή στιγμή εκτυλίχθηκε το βράδυ του

Ροντ Στιούαρτ: Παραλίγο να λιποθυμήσει on stage – Του έφεραν φιάλη οξυγόνου πάνω στη σκηνή

Στιγμές έντονης ανησυχίας έζησαν χιλιάδες θαυμαστές του Ροντ Στιούαρτ, κατά