Η Κλέλια Ανδριολάτου λέει «αντίο» στο καλοκαίρι ποζάροντας μόνο με ένα διάφανο λευκό κορμάκι

4 Νοεμβρίου 2024, 14:40
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Η Κλέλια Ανδριολάτου αποφάσισε να αποχαιρετίσει εν τέλει το καλοκαίρι, έχοντας πια φτάσει στις αρχές Νοεμβρίου και με τις προηγουμένως υψηλές θερμοκρασίες να έχουν αρχίσει να πέφτουν.

Η πρωταγωνίστρια της σειράς «Maestro», του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, είναι ιδιαίτερα ενεργή στα social media και μοιράζεται συχνά με τους διαδικτυακούς της φίλους φωτογραφίες από τα επαγγελματικά της πρότζεκτ, αλλά και από την καθημερινότητά της.

Αυτή τη φορά, η νεαρή ηθοποιός φωτογραφήθηκε σε μια βεράντα με φόντο τον νυχτερινό ουρανό, το φεγγάρι και τη θάλασσα, για να αποχαιρετήσει το καλοκαίρι.

Ειδικότερα, στα σέξι στιγμιότυπα που δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, ποζάρει φορώντας μόνο ένα λευκό διάφανο κορμάκι, με τους γυμνασμένους μύες των ποδιών της να ξεχωρίζουν.

«Μάλλον ήρθε η ώρα να πω αντίο στο καλοκαίρι» έγραψε η Κλέλια Ανδριολάτου στην λεζάντα της ανάρτησή της.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Klelia Andriolatou (@klelia_andriolatou)

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Τζορτζ Λούκας: Ο μυθικός σκηνοθέτης δανείζει τη φωνή του σε χαρακτήρα της ταινίας «Minions & Monsters»

Ο Τζορτζ Λούκας δανείζει τη φωνή του σε χαρακτήρα στην

Ο Bad Bunny είναι ο πρώτος Λατινοαμερικανός καλλιτέχνης με έσοδα από περιοδείες πάνω από 1 δισ. δολ.

Ο Bad Bunny έγραψε επίσημα ιστορία ως ο πρώτος Λατινοαμερικανός

Νέο παγκόσμιο ρεκόρ κατέρριψε ο οίκος Bonhams με ιαπωνικό ουίσκι 50 ετών – Πουλήθηκε σε μυθική τιμή

Μοναδικό μπουκάλι single-malt ουίσκι Yamazaki 50 ετών που δημιουργήθηκε αποκλειστικά

Ο Γιώργος Αλκαίος αποκάλυψε το ποιος τον «βάφτισε» με το καλλιτεχνικό του όνομα – Επιστρέφει με δυο μεγάλες συναυλίες

Ο γνωστός τραγουδιστής και συνθέτης Γιώργος Αλκαίος αποκάλυψε το ποιος

Ζόζεφιν στο After Dark: Το καλλιτεχνικό restart στη Heaven, η Eurovision και το τέλος στα «κουτάκια»

Καλεσμένη στο ανανεωμένο «After Dark» με τον Θέμη Γεωργαντά βρέθηκε