Η Κλέλια Ανδριολάτου έκανε τις πρώτες βουτιές στη θάλασσα για το 2025 και πόζαρε στο μπαλκόνι με το μαγιό της

20 Ιανουαρίου 2025, 11:20
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

H Κλέλια Ανδριολάτου αψήφησε το κρύο και έκανε το πρώτο της μπάνιο στη θάλασσα για το 2025.

Η γνωστή ηθοποιός του «Maestro» αποκάλυψε πως έκανε κιόλας το πρώτο της μπάνιο στη θάλασσα μέσω μιας φωτογραφίας που δημοσίευσε στα social media, ενώ έχει εκφράσει πολλές φορές την αγάπη της για τη θάλασσα.

Συγκεκριμένα, στο story που ανήρτησε η Κλέλια Ανδριολάτου στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, ποζάρει σε ένα μπαλκόνι, με φόντο τη θάλασσα, φορώντας ένα φούξια ολόσωμο μαγιό. Σηκώνει το χέρι της ψηλά, κάνοντας το σήμα της νίκης, γράφοντας πάνω στο story: «Πρώτο μπάνιο για το 2025. Το ρεκόρ μου».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Τζορτζ Λούκας: Ο μυθικός σκηνοθέτης δανείζει τη φωνή του σε χαρακτήρα της ταινίας «Minions & Monsters»

Ο Τζορτζ Λούκας δανείζει τη φωνή του σε χαρακτήρα στην

Ο Bad Bunny είναι ο πρώτος Λατινοαμερικανός καλλιτέχνης με έσοδα από περιοδείες πάνω από 1 δισ. δολ.

Ο Bad Bunny έγραψε επίσημα ιστορία ως ο πρώτος Λατινοαμερικανός

Νέο παγκόσμιο ρεκόρ κατέρριψε ο οίκος Bonhams με ιαπωνικό ουίσκι 50 ετών – Πουλήθηκε σε μυθική τιμή

Μοναδικό μπουκάλι single-malt ουίσκι Yamazaki 50 ετών που δημιουργήθηκε αποκλειστικά

Ο Γιώργος Αλκαίος αποκάλυψε το ποιος τον «βάφτισε» με το καλλιτεχνικό του όνομα – Επιστρέφει με δυο μεγάλες συναυλίες

Ο γνωστός τραγουδιστής και συνθέτης Γιώργος Αλκαίος αποκάλυψε το ποιος

Ζόζεφιν στο After Dark: Το καλλιτεχνικό restart στη Heaven, η Eurovision και το τέλος στα «κουτάκια»

Καλεσμένη στο ανανεωμένο «After Dark» με τον Θέμη Γεωργαντά βρέθηκε