Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη έβαλε το μαγιό της και πήγε στην παραλία με τον Γρηγόρη Μόργκαν στον 6ο μήνα της εγκυμοσύνης

20 Απριλίου 2025, 20:23
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Πάσχα με άκρως καλοκαιρινή διάθεση πέρασαν φέτος η Ευρυδίκη Βαλαβάνη και ο Γρηγόρης Μόργκαν, καθώς περιμένουν το πρώτο τους παιδάκι.

Το ζευγάρι ταξίδευσε για τις μέρες του Πάσχα στην Εύβοια και το μεσημέρι της Κυριακής του Πάσχα, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη και ο σύζυγός της πήγαν στην παραλία του Χερόμυλου.

Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη φόρεσε το μαγιό της, ένα μαύρο μπικίνι, που άφησε εκτεθειμένη την κοιλιά της, η οποία έχει μεγαλώσει αρκετά καθώς βρίσκεται στον 6ο μήνα της εγκυμοσύνης της. Μαζί της βρισκόταν ο Γρηγόρης Μόργκαν, ο οποίος κρατούσε στοργικά τη φουσκωμένη κοιλίτσα της.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ