GNTM: Γιατί η Βίκυ Καγιά πήρε το σκουπόξυλο

20 Σεπτεμβρίου 2022, 23:01
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Το GNTM επέστρεψε με νέο επεισόδιο το βράδυ της Τρίτης, 20 Σεπτεμβρίου 2022, στο Star, με τις οντισιόν να συνεχίζονται. Οι κριτές, Βίκυ Καγιά, Γιώργος Καράβας, Τάσος Σοφρωνίου και Σοφία Χατζηπαντελή υποδέχτηκαν τα υποψήφια μοντέλα στο στούντιο, ανάμεσα στις οποίες ήταν η 22χρονη Εβελίνα.

 
Η διαγωνιζόμενη που σπουδάζει βιοχημεία στην Λάρισα, αφού συστήθηκε, έκανε αρχικά μερικές πόζες ενώπιων της κριτικής επιτροπής και φόρεσε μαγιό για να κάνει πασαρέλα.

Λίγο πριν ψηφίσει η κριτική επιτροπή, η Βίκυ Καγιά πήρε ένα σκουπόξυλο στην προσπάθεια να βοηθήσει την διαγωνιζόμενη να μάθει να περπατάει ως μοντέλο.

 
 
 
Τελικά η Εβελίνα πήρε τρία «ναι» από την κριτική επιτροπή και πέρασε στην επόμενη φάση, με τις εντυπώσεις να κλέβει το όμορφο πρόσωπό της.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ο Γιώργος Αλκαίος αποκάλυψε το ποιος τον «βάφτισε» με το καλλιτεχνικό του όνομα – Επιστρέφει με δυο μεγάλες συναυλίες

Ο γνωστός τραγουδιστής και συνθέτης Γιώργος Αλκαίος αποκάλυψε το ποιος

Ζόζεφιν στο After Dark: Το καλλιτεχνικό restart στη Heaven, η Eurovision και το τέλος στα «κουτάκια»

Καλεσμένη στο ανανεωμένο «After Dark» με τον Θέμη Γεωργαντά βρέθηκε

Γιορτή του Πατέρα: Οι 11+1 πιο εμβληματικοί μπαμπάδες της μικρής και της μεγάλης οθόνης που αγαπήσαμε!

Σήμερα, Κυριακή 21 Ιουνίου, η μέρα είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους

Release Athens: Έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του στη συναυλία των Ημισκούμπρια

Μια άκρως αυθόρμητη και τρυφερή στιγμή εκτυλίχθηκε το βράδυ του

Ροντ Στιούαρτ: Παραλίγο να λιποθυμήσει on stage – Του έφεραν φιάλη οξυγόνου πάνω στη σκηνή

Στιγμές έντονης ανησυχίας έζησαν χιλιάδες θαυμαστές του Ροντ Στιούαρτ, κατά