Έπεσε σήμερα (28.6.2026) η αυλαία της εκπομπής «Χαμογέλα και πάλι», με την Σίσσυ Χρηστίδου στο Mega, καιώς ολοκληρώθηκε ο φετινός κύκλος της.
Με χαρά και συγκίνηση ολοκληρώθηκε και φέτος ο κύκλος προβολής εκπομπών του « που μεταδίδεται με επιτυχία από το MEGA.
Η Σίσσυ Χρηστίδου μίλησε για την τελευταία εκπομπή του «Χαμογέλα και πάλι» στο Mega για την φετινή τηλεοπτική σεζόν στέλνοντας τα δικά της «ευχαριστώ».
«Θέλω να ευχαριστήσω τον Νίκο Κοκλώνη, αυτή την παραγωγή που με έχει αγκαλιάσει, στηρίξει και αγαπήσει όλο αυτόν τον καιρό, το Mega μας, τον Βαγγέλη Μαρινάκη για την αγάπη, την πίστη, τη στήριξη. Ευχαριστώ πάρα πολύ. Θα κάνω τα πάντα για να το ανταποδίδω. Όλο το Mega, το κανάλι μας, θα συνεχίσουμε να είμαστε εδώ», είπε η παρουσιάστρια.
«Πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω εσάς, τους τηλεθεατές, που έχετε κρατήσει αυτή την εκπομπή οκτώ χρόνια, πέντε χρόνια πια στο Mega ζωντανή. Εσείς είστε το οξυγόνο μας, εσείς μας δίνετε την πορεία και τη δύναμη να είμαστε εδώ σε χρόνια τόσο δύσκολα για την τηλεόραση. Σας το χρωστάμε πραγματικά. Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας, γιατί μας δίνετε τη δυνατότητα να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που αγαπάμε και να μη νιώθουμε ότι δουλεύουμε. Είμαστε ευτυχισμένοι και ευλογημένοι που κάνουμε αυτή τη δουλειά, κάνουμε τον σταυρό μας και εσείς μας δίνετε αυτή τη δύναμη. Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας», κατέληξε η Σίσσυ Χρηστίδου.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα


