Έλλη Κοκκίνου: «Κάνω μπότοξ 2 φορές τον χρόνο με βαριά καρδιά – Φοβάμαι το νυστέρι»

21 Ιουνίου 2025, 7:50
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Η Έλλη Κοκκίνου παραχώρησε τηλεοπτική συνέντευξη και μίλησε για το νέο της επαγγελματικό βήμα στον ΑΝΤ1, όπου θα παρουσιάζει το παιχνίδι «Don’t Forget The Lyrics». Η επιλογή της έγινε μετά από δοκιμαστικό, ενώ τα γυρίσματα αναμένεται να ξεκινήσουν σύντομα. Όπως δήλωσε, την ελκύει η τηλεόραση μόνο σε projects που σχετίζονται με τη μουσική, καθώς μια πρωινή εκπομπή με συνεντεύξεις δεν θα την ενδιέφερε.

Η γνωστή τραγουδίστρια αναφέρθηκε επίσης στην εξωτερική της εμφάνιση, αποκαλύπτοντας ότι φοβάται πολύ τις πλαστικές επεμβάσεις. Αν και έχει σκεφτεί το ενδεχόμενο στο μέλλον, το «νυστέρι» την τρομάζει. Παραδέχτηκε ότι κάνει μπότοξ δύο φορές τον χρόνο, αλλά με «βαριά καρδιά» και φροντίζει να είναι πολύ ελαφρύ, ώστε να μην αλλοιώνεται το πρόσωπό της και να διατηρεί την έκφρασή της. «Γενικά δεν μου αρέουν τα άκρα. Και νομίζω ότι όσο δεν κάνω, τόσο πιο καλή είμαι. Σίγουρα θα χρειαστεί κάποια στιγμή, αλλά το φοβάμαι. Θα δείξει. Είμαι πάντως ανοιχτή. Θέλω εγώ να αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου, αρκεί να μην φτάνουμε στα άκρα. Δεν μου αρέουν οι παραμορφώσεις. Αυτές φοβάμαι», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Η Έλλη Κοκκίνου μίλησε και για το διαζύγιο της, δηλώνοντας πως δεν θα ήθελε να παντρευτεί ξανά. Εξομολογήθηκε ότι τα ΜΜΕ χειρίστηκαν το θέμα με σεβασμό, ειδικά λόγω του μικρού παιδιού της τότε. Παρόλο που υπήρξε «φασαρία, πολλά ψέματα, πολύ κυνηγητό», προσπάθησε να διατηρήσει την ψυχραιμία της. Αποκάλυψε ότι τότε βίωσε την πρώτη της κρίση πανικού και της «ξύπνησε» και ένα αυτοάνοσο νόσημα λόγω της πίεσης. «Ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσω ισορροπίες, μέσα στο σπίτι όλο χαμόγελο, χαρούμενη και από την άλλη να παλεύω με μια δύσκολη κατάσταση. Όσο βελούδινο και να είναι ένα διαζύγιο, δεν παύει να είναι ένας χωρισμός. Έπρεπε να το περάσω και να το ξεπεράσω όσο πιο ανώδυνα γινόταν, όχι τόσο πολύ για εμένα όσο για τον περίγυρό μου, το παιδί», εξομολογήθηκε. Επίσης, παραδέχτηκε πως «έχω υποτιμήσει τον εαυτό μου με πολύ μεγάλη επιτυχία».

Η τραγουδίστρια αναφέρθηκε και στον 17χρονο γιο της, Αλέξανδρο. Τόνισε πως ο γιος της δεν την κρίνει για το τι φοράει και δεν ασχολείται με τα τραγούδια της, καθώς στο σπίτι δεν ακούνε τη δική της μουσική. Μάλιστα, γελάει όταν κάνει μαθήματα φωνητικής online. «Έχουμε απόλυτη ισορροπία, έχουμε σχέση μαμάς παιδιού, φιλική αλλά και με όρια», είπε. Τον μεγάλωσε η ίδια με τη βοήθεια της μητέρας της μετά το διαζύγιο. Παρότι είναι η «αυστηρή του σπιτιού», διατηρούν πολύ στενή σχέση, χωρίς πιέσεις, δίνοντάς του πολύ χώρο.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Αποστολία Ζώη: Οι σχέσεις έχουν γίνει fast food – Δεν κάνω σχέση απλώς για να λέω ότι έχω

Με ειλικρίνεια και διάθεση αυτοκριτικής μίλησε η Αποστολία Ζώη για

Βασίλης Κούκουρας: Ακόμα με φωνάζουν Μάνθο Φουστάνο

Ο ρόλος του Μάνθου Φουστάνου έχει χαραχτεί τόσο έντονα στη

Drew Barrymore: Το τρυφερό μήνυμα για τη φιλία της με την Cameron Diaz

Η Ντρου Μπάριμορ (Drew Barrymore) γιορτάζει τη φιλία της με

Η μεγάλη βραδιά του MasterChef 10 έφτασε – Απόψε ολοκληρώνει τον κύκλο του με τον Μεγάλο Τελικό, όπου θα αναδειχθεί ο νέος νικητής

Η μεγάλη βραδιά του MasterChef 10 έφτασε! Απόψε, Πέμπτη 25

Στην ταινία «Uganda, We» το κορυφαίο βραβείο του μαραθωνίου δημιουργίας ταινιών μικρού μήκους «48 Hour Film Project»

Η ταινία μικρού μήκους «Uganda, We» της ομάδας Pantzipa Productions