Ελένη Μενεγάκη για Γιώργο Παπαδάκη: «Θα μείνει για πάντα μέσα στην καρδιά μας – Τον αγαπώ και θα τον σκέφτομαι πάντα με αγάπη»

5 Ιανουαρίου 2026, 21:10
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Η Ελένη Μενεγάκη αποχαιρέτησε με συγκινητικό τρόπο τον Γιώργο Παπαδάκη που έφυγε ξαφνικά από τη ζωή χθες (4.1.2025) μετά από οξύ έμφραγμα.

Η Ελένη Μενεγάκη  μίλησε το βράδυ της Δευτέρας (05.01.2026) στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 για τον Γιώργο Παπαδάκη και τον αποχαιρέτησε με συγκινητικό τρόπο, τονίζοντας ότι θα μείνει για πάντα στις καρδιές όλων. 

«Ο Γιώργος μας θα μείνει για πάντα μέσα στην καρδιά μας, μέσα στο μυαλό μας, και μέσα στην τηλεόραση. Τον αγαπώ πολύ και θα τον σκέφτομαι πάντα με αγάπη. Να έχει ένα καλό και όμορφο ταξίδι», είπε η Ελένη Μενεγάκη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.

Η οικογένειά τουκ, φίλοι, συγγενεία και όλα τα αγαπημένα του πρόσωπα θα αποχαιρετίσουν τον Γιώργο Παπαδάκη στο Αποτεφρωτήριο Ριτσώνας την Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2026, στις 10:30. 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ο Γιώργος Αλκαίος αποκάλυψε το ποιος τον «βάφτισε» με το καλλιτεχνικό του όνομα – Επιστρέφει με δυο μεγάλες συναυλίες

Ο γνωστός τραγουδιστής και συνθέτης Γιώργος Αλκαίος αποκάλυψε το ποιος

Ζόζεφιν στο After Dark: Το καλλιτεχνικό restart στη Heaven, η Eurovision και το τέλος στα «κουτάκια»

Καλεσμένη στο ανανεωμένο «After Dark» με τον Θέμη Γεωργαντά βρέθηκε

Γιορτή του Πατέρα: Οι 11+1 πιο εμβληματικοί μπαμπάδες της μικρής και της μεγάλης οθόνης που αγαπήσαμε!

Σήμερα, Κυριακή 21 Ιουνίου, η μέρα είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους

Release Athens: Έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του στη συναυλία των Ημισκούμπρια

Μια άκρως αυθόρμητη και τρυφερή στιγμή εκτυλίχθηκε το βράδυ του

Ροντ Στιούαρτ: Παραλίγο να λιποθυμήσει on stage – Του έφεραν φιάλη οξυγόνου πάνω στη σκηνή

Στιγμές έντονης ανησυχίας έζησαν χιλιάδες θαυμαστές του Ροντ Στιούαρτ, κατά