Δεν έχω ξανά πάει επιτούτου στα μπαζούκια ! Δε θυμάμαι πολλά… λέγαμε χρόνια να πάμε και ήταν ακρ (2) 22 Οκτωβρίου 2025, 12:48 Ανάγνωση σε 1 λεπτό Facebook X Facebook X Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησηςYour email address will not be published.