Με έναν τρόπο απόλυτα δικό τους, γεμάτο χιούμορ, χημεία και μουσική, η Δέσποινα Βανδή και η Νατάσα Θεοδωρίδου ανακοίνωσαν την πολυαναμενόμενη συνεργασία τους για τον χειμώνα στο NOX. Οι δύο κορυφαίες λαϊκές ερμηνεύτριες εμφανίζονται σε κοινό βίντεο στα social media, τραγουδώντας η μία επιτυχίες της άλλης και δίνοντας στους θαυμαστές τους μια πρώτη γεύση από όσα πρόκειται να ακολουθήσουν.
Με ανεβασμένη διάθεση και εμφανή ενθουσιασμό, οι δύο καλλιτέχνιδες βάζουν τέλος στις φήμες των τελευταίων εβδομάδων και επιβεβαιώνουν ότι θα μοιραστούν για πρώτη φορά την ίδια σκηνή. «Ωραία θα περάσουμε», λέει στο τέλος η Δέσποινα Βανδή, στέλνοντας το μήνυμα ότι ο φετινός χειμώνας θα είναι γεμάτος μουσική, ένταση και δυνατές στιγμές.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η ανακοίνωση προκάλεσε κύμα ενθουσιασμού στα social media, με χιλιάδες likes και σχόλια από θαυμαστές που ανυπομονούν να δουν τις δύο αγαπημένες φωνές μαζί σε ένα σχήμα που αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στη νυχτερινή Αθήνα.
Η συνεργασία τους στο NOX θεωρείται ήδη ένα από τα πιο δυνατά μουσικά εγχειρήματα της ερχόμενης σεζόν, με τις δύο τραγουδίστριες να υπόσχονται ένα πρόγραμμα γεμάτο επιτυχίες και εκπλήξεις.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα
