Με ειλικρίνεια και διάθεση αυτοκριτικής μίλησε η Αποστολία Ζώη για την προσωπική της ζωή, σχολιάζοντας την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ανθρώπινες σχέσεις. Η τραγουδίστρια, καλεσμένη στην εκπομπή «Breakfast@Star», εξήγησε ότι δεν βρίσκεται σε σχέση αυτή την περίοδο και ότι δεν την ενδιαφέρει να μπει σε μία απλώς για τυπικούς λόγους.
Όπως είπε, θεωρεί λυπηρό το γεγονός ότι οι σχέσεις έχουν γίνει επιφανειακές και βιαστικές, χωρίς προσπάθεια και χωρίς ουσιαστική διάθεση να κρατηθούν. «Έχουμε χάσει τα βασικά σε μια σχέση και αυτό με στενοχωρεί περισσότερο», ανέφερε, περιγράφοντας μια πραγματικότητα όπου όλα γίνονται «γρήγορα, fast food» και οι άνθρωποι προχωρούν παρακάτω χωρίς να προσπαθούν.
Η ίδια ξεκαθάρισε ότι δεν ανήκει σε αυτή τη λογική και γι’ αυτό έχει επιλέξει να είναι μόνη της μέχρι να προκύψει κάτι αληθινό. «Αν μου τύχει ένας έρωτας τώρα που καλοκαιριάζει, θα σας ενημερώσω», είπε χαμογελώντας, τονίζοντας όμως ότι δεν θα κάνει σχέση απλώς για να πει ότι βρίσκεται σε μία.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα
