Υπερήφανος για την μετεγκατάσταση των διαμεταφορέων στη Φυλή ο Γεωργιάδης – Σήμερα οι υπογραφές

17 Οκτωβρίου 2022, 11:17
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Σήμερα υπογράφεται το έργο για την μετεγκατάσταση των μεταφορικών εταιρειών από τον Ελαιώνα στον Δήμο Φυλής.

Εξαιρετικά υπερήφανος για το έργο, δήλωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Όπως είπε «θα είναι ένας σύγχρονος πράσινος χώρος με ψηφιακές υπηρεσίες με παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας με φωτοβολταϊκά και εξοικονόμηση με σεβασμό στο περιβάλλον».

Παράλληλα τόνισε ότι ο Δήμος Φυλής θα έχει τεράστια έσοδα.

«Πάνω από 50 εκατ. ευρώ τα εκτιμώμενα έσοδα του Δήμου Φυλής από την έναρξη λειτουργίας σαυτού του έργου άρα θα έχει τεράστια αναβάθμιση και η περιοχή» σημείωσε.

Δείτε όσα είπε στην ΕΡΤ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Επιχειρηματικά δάνεια: Τέλος στους φόβους για «ασυμμετρία» στα επιτόκια – Τι λέει η ΤτΕ

Η μετάδοση των αποφάσεων νομισματικής πολιτικής της ΕΚΤ στα επιτόκια

Χρηματιστήριο – Κλείσιμο: Πτώση 0,78%, στα 278,93 εκατ. ευρώ ο τζίρος

Με πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση

Α. Σιάμισιης: στην επόμενη γενική συνέλευση τα αποτελέσματα της γεώτρησης στο «μπλοκ 2»

Αν πάνε όλα καλά, στην επόμενη γενική συνέλευση των μετόχων

Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 2,2 δισ. ευρώ πάνω από τους στόχους στο πεντάμηνο – «Άντεξαν» τα δημόσια έσοδα

Υπερπλεόνασμα περίπου 2,2 δισ. ευρώ έναντι του στόχου εμφάνισε ο

Γιάννης Μπρατάκος για νέο Χωροταξικό των ΑΠΕ: «Σαφές πλαίσιο, χωρίς αναδρομικότητα και διοικητική ακινητοποίηση της αγοράς» – Οι 10 προτάσεις του ΕΒΕΑ

Αναλυτικό Υπόμνημα επί του σχεδίου Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ) για