Σύσκεψη στο Μαξίμου για την ενεργειακή επάρκεια – Ποιοι συμμετέχουν

14 Ιουλίου 2022, 17:15
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ξεκίνησε λίγο μετά τις 16:30 στο Μέγαρο Μαξίμου σύσκεψη για το ενεργειακό, υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Στην σύσκεψη συμμετέχουν οι κύριοι Γεραπετρίτης, Σκέρτσος, Σκρέκας, Πετραλιάς, Σδούκου και από την πλευρά των φορέων της αγοράς οι κύριοι Δαγούμας (πρόεδρος της ΡΑΕ), Στάσσης (διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ), Ξιφαράς (διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΠΑ), Γκάλι (ΔΣ ΔΕΣΦΑ) και Κάπρος (καθηγητής ενεργειακής οικονομίας στο ΕΜΠ, σύμβουλος της κυβέρνησης).

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΑΑΔΕ: Μπλόκο σε πλοίο στο λιμάνι του Βόλου με 12.300 λίτρα λαθραίων καυσίμων

Ένα ακόμη σημαντικό πλήγμα στα κυκλώματα λαθρεμπορίας ναυτιλιακών καυσίμων πέτυχαν

Αρχή Ελέγχου Αγοράς: Πάνω από 15.000 απομιμητικά προϊόντα κατασχέθηκαν στη Χαλκιδική – Πρόστιμα άνω των 220.000 ευρώ

Εντατικοποιεί τους ελέγχους σε τουριστικές και παραλιακές περιοχές, η Ανεξάρτητη

Επιχειρηματικά δάνεια: Τέλος στους φόβους για «ασυμμετρία» στα επιτόκια – Τι λέει η ΤτΕ

Η μετάδοση των αποφάσεων νομισματικής πολιτικής της ΕΚΤ στα επιτόκια

Χρηματιστήριο – Κλείσιμο: Πτώση 0,78%, στα 278,93 εκατ. ευρώ ο τζίρος

Με πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση

Α. Σιάμισιης: στην επόμενη γενική συνέλευση τα αποτελέσματα της γεώτρησης στο «μπλοκ 2»

Αν πάνε όλα καλά, στην επόμενη γενική συνέλευση των μετόχων