«Παραλάβαμε ανεργία στο 17,5% και την ρίξαμε στο 12,5%» τονίζει ο Χατζηδάκης

5 Οκτωβρίου 2022, 8:30
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Μιλώντας στο IONIAN TV, ο  Υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, τόνισε ότι «παραλάβαμε την ανεργία στο 17,5%  και την έχουμε ρίξει στο 12,5%».

Σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη, εκτός των νέων, ο πρώην ΟΑΕΔ με πολύ περισσότερα προγράμματα από το παρελθόν, στηρίζει και τους μεγαλύτερους σε ηλικία.

Εξάλλου ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, υπεραμύνθηκε της νομοθεσίας που αφορά στο εργατικό δίκαιο, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει τη δραστική μείωση των εκκρεμών συντάξεων.

Δείτε όσα είπε

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΕΑΕΕ: Στα 22 εκατ. ευρώ η ασφαλιστική απάτη τη διετία 2023-2024 – Πάνω από 13.000 εξακριβωμένες περιπτώσεις – «Πρωταθλητής» ο κλάδος των αυτοκινήτων

Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης εις βάρος ασφαλιστικών επιχειρήσεων

E-commerce: Μπαίνει δασμός 3 ευρώ ανά είδος για αγορές εκτός Ε.Ε. από την 1η Ιουλίου

Εποχές οικονομικής ανεμελιάς για τους λάτρεις των φθηνών διαδικτυακών αγορών

ΤτΕ – Άνοδος 36,9% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις και στις αφίξεις ξένων επισκεπτών το πρώτο τετράμηνο του 2026

Σημαντική αύξηση στις ταξιδιωτικές εισπράξεις αλλά και στις αφίξεις ξένων

ΑΑΔΕ: Σαρωτικοί έλεγχοι στους κοινούς λογαριασμούς – Πότε η μεταφορά χρημάτων θεωρείται κρυφή δωρεά

Στο στόχαστρο των ελεγκτικών μηχανισμών της ΑΑΔΕ μπαίνουν οι κοινοί

Πώς οι εργοδότες αξιολογούν δεξιότητες, παραγωγικότητα, προσλήψεις στην εποχή του ΑΙ

Η Τεχνητή Νοημοσύνη και η ανάπτυξη δεξιοτήτων αναδεικνύονται στους βασικότερους