Όφελος μέχρι 60% στους λογαριασμούς ρεύματος τον Νοέμβριο με τις επιδοτήσεις – Δείτε παραδείγματα

27 Οκτωβρίου 2022, 14:15
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Από 48 έως 60% φθάνει το όφελος των καταναλωτών από τις επιδοτήσεις στους λογαριασμούς ρεύματος του Νοεμβρίου, σε σχέση με τα ποσά που θα πλήρωναν αν δεν υπήρχαν οι επιδοτήσεις.

Σύμφωνα με ενδεικτικά παραδείγματα του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας:

Ένα νοικοκυριό με μηνιαία κατανάλωση 400 κιλοβατωρών θα πλήρωνε χωρίς την επιδότηση 159 ευρώ ενώ μετά την επιδότηση θα πληρώσει 64 ευρώ (εξοικονόμηση 59,7 %).
 
Για κατανάλωση 700 κιλοβατώρες στο μήνα το κόστος χωρίς επιδότηση θα ήταν 278 ευρώ ενώ με την επιδότηση μειώνεται στα 121 ευρώ (-56,4%). Αν συνυπολογιστεί το μπόνους εξοικονόμησης ενέργειας το κόστος μειώνεται περαιτέρω στα 111 ευρώ (όφελος 60 %).
 
Για κατανάλωση 1200 κιλοβατώρες το κόστος χωρίς την επιδότηση θα ήταν 476 ευρώ και μειώνεται στα 244 ευρώ (-48,7 %) ή 209 ευρώ με το μπόνους εξοικονόμησης (-56 %).

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Alpha Bank: Ο οδικός χάρτης της επόμενης ημέρας για την οικονομία, το τραπεζικό σύστημα και την τράπεζα

Στην πορεία της ελληνικής οικονομίας, τις προκλήσεις για το τραπεζικό

Οι πληρωμές από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου

Κατά την περίοδο 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου, θα καταβληθούν

Η ΔΥΠΑ και η ONEX ενώνουν εκπαίδευση και παραγωγή – Αποφοίτησαν οι νέοι τεχνίτες σε Σύρο και Ελευσίνα

Στη Σύρο και στην Ελευσίνα πραγματοποιήθηκαν οι τελετές αποφοίτησης των

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 3 Iουλίου

Κατά την περίοδο 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου, θα καταβληθούν

ΑΑΔΕ: Μπλόκο σε πλοίο στο λιμάνι του Βόλου με 12.300 λίτρα λαθραίων καυσίμων

Ένα ακόμη σημαντικό πλήγμα στα κυκλώματα λαθρεμπορίας ναυτιλιακών καυσίμων πέτυχαν