«Εξοικονομώ 2023»: Παράταση για την υποβολή της ηλεκτρονικής ταυτότητας κτιρίου

17 Μαΐου 2024, 13:54
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Παρατείνεται, κατά 45 ημέρες, δηλαδή έως τις 5 Ιουλίου 2024, η ημερομηνία υποβολής της ηλεκτρονικής ταυτότητας κτιρίου, στο πλαίσιο του προγράμματος «Εξοικονομώ 2023», η οποία εκπνέει την Τρίτη, 21 Μαΐου 2024, για τις καταρχήν επιλέξιμες αιτήσεις του πρώτου κύκλου.

Η υποβολή πραγματοποιείται μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος του προγράμματος (https://exoikonomo2023.gov.gr/).

Σημειώνεται πως στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2023» εντάχθηκαν, ως «καταρχήν επιλέξιμες», όλες οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν έως και την 15η Νοεμβρίου του 2023 (καταληκτική ημερομηνία υποβολής ένταξης), δηλαδή 31.549 αιτήσεις, με συνολικό προϋπολογισμό 422.105.074 ευρώ.

Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Alpha Bank: Ο οδικός χάρτης της επόμενης ημέρας για την οικονομία, το τραπεζικό σύστημα και την τράπεζα

Στην πορεία της ελληνικής οικονομίας, τις προκλήσεις για το τραπεζικό

Οι πληρωμές από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου

Κατά την περίοδο 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου, θα καταβληθούν

Η ΔΥΠΑ και η ONEX ενώνουν εκπαίδευση και παραγωγή – Αποφοίτησαν οι νέοι τεχνίτες σε Σύρο και Ελευσίνα

Στη Σύρο και στην Ελευσίνα πραγματοποιήθηκαν οι τελετές αποφοίτησης των

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 3 Iουλίου

Κατά την περίοδο 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου, θα καταβληθούν

ΑΑΔΕ: Μπλόκο σε πλοίο στο λιμάνι του Βόλου με 12.300 λίτρα λαθραίων καυσίμων

Ένα ακόμη σημαντικό πλήγμα στα κυκλώματα λαθρεμπορίας ναυτιλιακών καυσίμων πέτυχαν