119 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση έξι ερευνητικών κέντρων – Η ανάρτηση Οικονόμου

25 Νοεμβρίου 2022, 16:30
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Νέες προγραμματικές συμβάσεις ύψους 119 εκατ. ευρώ θα υπογράψει η κυβέρνηση για την ενίσχυση έξι ερευνητικών κέντρων, επενδύοντας στην καινοτομία, ανέφερε σε ανάρτηση του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου.

“Με σχέδιο προχωράμε σε νέες προγραμματικές συμβάσεις ύψους 119 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση 6 Ερευνητικών Κέντρων με τη στήριξη της ΕΤΕπ. Επενδύουμε στην καινοτομία δημιουργώντας ένα μοναδικό παράθυρο επενδυτικών ευκαιριών”, επισημαίνει ο κ. Οικονόμου.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΥΠΑΑΤ – ΑΑΔΕ: Ολοκληρώθηκε η  διαδικασία αποστολής προς πληρωμή ενισχύσεων 2025 για τον Πυλώνα Ι συνολικού ποσού  617,5 εκατ. ευρώ σε 529.494 μοναδικούς δικαιούχους

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ανακοινώνει ότι απέστειλε προς πληρωμή

Το νέο πλαίσιο για το ιδιωτικό Χρέος: τι αλλάζει με 72 δόσεις, δικαστικές ρυθμίσεις, εξωδικαστικό, κατασχέσεις και δόσεις

Με ένα διευρυμένο πλέγμα παρεμβάσεων, το οποίο ψηφίστηκε την εβδομάδα

Alpha Bank: Ο οδικός χάρτης της επόμενης ημέρας για την οικονομία, το τραπεζικό σύστημα και την τράπεζα

Στην πορεία της ελληνικής οικονομίας, τις προκλήσεις για το τραπεζικό

Οι πληρωμές από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου

Κατά την περίοδο 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου, θα καταβληθούν

Η ΔΥΠΑ και η ONEX ενώνουν εκπαίδευση και παραγωγή – Αποφοίτησαν οι νέοι τεχνίτες σε Σύρο και Ελευσίνα

Στη Σύρο και στην Ελευσίνα πραγματοποιήθηκαν οι τελετές αποφοίτησης των