Όμιλος ΔΕΗ – Κ. Μαύρος: Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025

10 Δεκεμβρίου 2024, 16:50
Χρόνος ανάγνωσης 4 λεπτά

«Ο Όμιλος ΔΕΗ δημιουργεί ένα νέο σημείο εκκίνησης για τις ΑΠΕ από το 2025», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Ανανεώσιμες, Κωνσταντίνος Μαύρος, κατά την παρέμβασή του στο ετήσιο Επενδυτικό Συνέδριο της Capital Link για την Ελλάδα, με τίτλο «GREECE – SPEEDING AHEAD POST INVESTMENT UPGRADE», το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, χθες, Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2024.

Ο κ. Μαύρος τόνισε ότι «η Ελλάδα είναι μεταξύ των κορυφαίων χωρών στον κόσμο όσον αφορά τη διείσδυση του ήλιου και του ανέμου στην ηλεκτρική ενέργεια, το μερίδιο των ΑΠΕ έχει φτάσει το 60% της ηλεκτροπαραγωγής, η απολιγνιτοποίηση συνεχίζεται, ενώ σπάμε συνεχώς ρεκόρ για τις ώρες που το σύστημά μας βασίζεται αποκλειστικά στις ΑΠΕ».

Όπως πρόσθεσε, «αυτό δημιουργεί ένα νέο σημείο εκκίνησης για το 2025, καθώς ο όμιλος ΔΕΗ, μετά και την παρουσίαση του στρατηγικού του πλάνου για την επόμενη τριετία, αποδεικνύει ότι θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην ανάπτυξη των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας», καθώς καθίσταται σαφές ότι είναι απολύτως απαραίτητο να συνεχιστεί η ενεργειακή μετάβαση και να προχωρήσουν οι επενδύσεις που απαιτούνται για να υλοποιηθεί ο στόχος της πράσινης ανάπτυξης.

Επίσης, παρουσίασε το στρατηγικό σχέδιο του Ομίλου, που αναμένεται μέχρι το 2027 να αναπτύξει 6,3 GW ΑΠΕ στην Ελλάδα αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με στόχο η εγκατεστημένη ισχύς από ΑΠΕ να ανέλθει σε 11,8 GW το 2027. «Ήδη, σήμερα, πάνω από το 60% των ΑΠΕ που θα προστεθούν είναι σε φάση κατασκευής ή έτοιμα προς κατασκευή. Για την υλοποίηση του υπόλοιπου 40% του στόχου, ο Όμιλος έχει μία μεγάλη γκάμα έργων προς ανάπτυξη για να επιλέξει ποια θα προχωρήσουν ώστε να επιτευχθεί ο στόχος», σημείωσε.

«Σύμφωνα με το Στρατηγικό Σχέδιο του Ομίλου ΔΕΗ, η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων», είπε ο κ. Μαύρος επισημαίνοντας πως χάρη στις επενδύσεις στις ΑΠΕ σε Ελλάδα και εξωτερικό, που θα προσθέσουν ενέργεια 9TWh ετησίως κατά την περίοδο 2025-2027, η παραγόμενη ενέργεια του Ομίλου ΔΕΗ θα αυξηθεί από τις 20TWh ετησίως στις 24TWh, παρά το κλείσιμο λιγνιτικών και άλλων ρυπογόνων μονάδων, οι οποίες παράγουν σήμερα 5TWh.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ενεργοποιήθηκε το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Στην ενεργοποίηση του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Επαφές Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου στις ΗΠΑ για την ενεργειακή πολιτική στην Ανατολική Μεσόγειο

Σειρά συναντήσεων και συζητήσεων για την ενεργειακή πολιτική στην Ανατολική

Εγκρίθηκαν τα αιτήματα της νέας Κοινοπραξίας Chevron – HELLENiQ ENERGY για την ολοκλήρωση της συμφωνίας συμμετοχής στο Block 10 

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2026, στο ΥΠΕΝ σύσκεψη εργασίας,

Νέα ενεργειακή συμφωνία: Η ΔΕΗ ενισχύει το χαρτοφυλάκιο των ΑΠΕ με αιολικά και φωτοβολταϊκά έργα

Σημαντική συμφωνία στον τομέα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας ανακοίνωσε ο

ΔΕΔΔΗΕ: Ολοκληρώθηκε η υπογειοποίηση γραμμών στο δάσος Σέιχ Σου – Έργο άνω των 8 εκατ. ευρώ

«Ένα σημαντικό έργο υπογειοποίησης γραμμών Μέσης Τάσης στο περιαστικό δάσος