Τραυματισμένοι, από έκρηξη φιάλης υγραερίου, μεταφέρθηκαν χθες στις 8 το πρωί στο νοσοκομείο Ζακύνθου, δύο εργαζόμενοι σε ξενοδοχείο.
Πρόκειται για μία Ελληνίδα 21 ετών και έναν Κενυάτη 42, οι οποίοι νοσηλεύονται στην χειρουργική κλινική του νοσοκομείου με εγκαύματα 2ου βαθμού, τα οποία υπέστησαν όταν στην κουζίνα του ξενοδοχείου που εργάζονταν, στο Καλαμάκι, εξερράγη φιάλη υγραερίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για το περιστατικό δεν ειδοποιήθηκε η πυροσβεστική.


