Ζάκυνθος: Τραυματίες δύο εργαζόμενοι ξενοδοχείου μετά από έκρηξη φιάλης γκαζιού

18 Σεπτεμβρίου 2025, 16:20
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Τραυματισμένοι, από έκρηξη φιάλης υγραερίου, μεταφέρθηκαν χθες στις 8 το πρωί στο νοσοκομείο Ζακύνθου, δύο εργαζόμενοι σε ξενοδοχείο.

Πρόκειται για μία Ελληνίδα 21 ετών και έναν Κενυάτη 42, οι οποίοι νοσηλεύονται στην χειρουργική κλινική του νοσοκομείου με εγκαύματα 2ου βαθμού, τα οποία υπέστησαν όταν στην κουζίνα του ξενοδοχείου που εργάζονταν, στο Καλαμάκι, εξερράγη φιάλη υγραερίου.

Το περιστατικό έφερε στο φως της δημοσιότητας το Εργατικό Κέντρο Ζακύνθου, το οποίο καταγγέλλει “τις άθλιες συνθήκες που επικρατούν συνολικά στο χώρο των ξενοδοχείων και του επισιτισμού στο νησί”

Αξίζει να σημειωθεί ότι για το περιστατικό δεν ειδοποιήθηκε η πυροσβεστική.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Augsburger Allgemeine: SOS για τους τουρίστες στην Κρήτη λόγω των επιθέσεων από λαγοκέφαλους

Μετά τις επίσημες ανακοινώσεις της ελληνικής κυβέρνησης για την επιδότηση

«Θόλωσα από το χασίς, ζητώ συγγνώμη» – Σοκάρει η βήμα προς βήμα απολογία του δολοφόνου της Σταυρούλας στα Χανιά

Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες που ξεπερνούν κάθε ανθρώπινο νου περιλαμβάνει η απολογία

Βορίζια: Τα όπλα του μακελειού είχαν χρησιμοποιηθεί σε παλαιότερες επιθέσεις στο Τυμπάκι

Συγκλονιστικές, νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας, οκτώ μήνες

Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δυο 15χρονες μετά από κατανάλωση αλκοόλ

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από

Μάγδα Τσέγκου: «Δεν αυτοπροτάθηκα ποτέ, με ενόχλησε η αλλοίωση των λεγομένων μου» – Οι νέες εξηγήσεις για την παρέμβαση στο Mega

Νέες διευκρινίσεις σχετικά με την αιφνίδια τηλεφωνική της παρέμβαση στην