Θεσσαλονίκη: Πέθανε η 14χρονη που νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση – Είχε πέσει από μπαλκόνι

19 Μαΐου 2025, 22:45
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Την τελευταία της πνοή άφησε η 14χρονη που νοσηλευόταν βαριά τραυματισμένη στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου στη Θεσσαλονίκη και είχε βρεθεί βαριά τραυματισμένη πεσμένη σε πεζοδρόμιο την περασμένη Τετάρτη.

Σύμφωνα με το thestival.gr από πηγές του νοσοκομείου “Παπαγεωργίου” επιβεβαιώνεται πως η ανήλικη πολυτραυματίας έφυγε από τη ζωή σήμερα, Δευτέρα, ενώ τις τελευταίες ημέρες νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου.

Η ανήλικη βρέθηκε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες πεσμένη και βαριά τραυματισμένη σε πεζοδρόμιο επί της οδού Βασιλέως Γεωργίου, τα ξημερώματα της περασμένης Τετάρτης.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Φωτιά στη Σύρο: Τέθηκε υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά σε χορτολιβαδική έκταση

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτά που ξέσπασε σήμερα σε

Χανιά: Σοκάρουν οι λεπτομέρειες της δολοφονίας της 45χρονης – Ο 43χρονος την χτύπησε με μπουκάλι και την μαχαίρωσε – Την έθαψε δεμένη και φιμωμένη – Ο καυγάς

Συνεχίζουν να έρχονται στο φως νέες λεπτομέρειες από την δολοφονία

Συντονισμένη επιχείρηση της ΕΛΑΣ στην Αττική: Έφοδοι σε «καβάτζες» συμμορίας που διακινούσε ναρκωτικά – Έξι συλλήψεις – Βίντεο

Στην εξάρθρωση συμμορία που διακινούσε ναρκωτικά σε περιοχές της Αττικής

Όλγα Κεφαλογιάννη: Επαφές με τουριστικούς φορείς και εγκαίνια έκθεσης στην Σύρο

«Ο σύγχρονος ελληνικός πολιτισμός, τροφοδοτεί γόνιμα τη διεθνή απήχηση της

Λήγει αύριο Δευτέρα 22 Ιουνίου η προθεσμία για τον καθαρισμό οικοπέδων – Τα πρόστιμα και οι κυρώσεις

Αύριο Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 εκπνέει η προθεσμία για τον