Θεσσαλονίκη: Εξιτήριο πήρε 26χρονος που νοσηλευόταν στο Παπανικολάου με εγκαύματα από τη φονική πυρκαγιά στην πόλη Κότσανι

15 Μαΐου 2025, 21:00
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Εξιτήριο πήρε μετά από περίπου δύο μήνες ο 26χρονος που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης μετά την πυρκαγιά στην πόλη Κότσανι της Βόρειας Μακεδονίας, στην οποία είχαν χάσει τη ζωή τους 59 άτομα. Ο 26χρονος νοσηλεύτηκε αρχικά στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και στη συνέχεια στο Τμήμα Εγκαυμάτων και Πλαστικής Χειρουργικής, από όπου πήρε εξιτήριο.

Η διευθύντρια της Μονάδας Εγκαυμάτων Σοφία Παπαδοπούλου, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι η κατάσταση της υγείας του είναι καλή και θα συνεχίσει την αποκατάσταση στην πατρίδα του.

Στο νοσοκομείο Παπανικολάου είχαν μεταφερθεί τρεις ασθενείς, από τους οποίους τον προηγούμενο μήνα πήρε εξιτήριο μία 25χρονη, ενώ εξακολουθεί να νοσηλεύεται μία 19χρονη.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Φωτιά στη Σύρο: Τέθηκε υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά σε χορτολιβαδική έκταση

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτά που ξέσπασε σήμερα σε

Χανιά: Σοκάρουν οι λεπτομέρειες της δολοφονίας της 45χρονης – Ο 43χρονος την χτύπησε με μπουκάλι και την μαχαίρωσε – Την έθαψε δεμένη και φιμωμένη – Ο καυγάς

Συνεχίζουν να έρχονται στο φως νέες λεπτομέρειες από την δολοφονία

Συντονισμένη επιχείρηση της ΕΛΑΣ στην Αττική: Έφοδοι σε «καβάτζες» συμμορίας που διακινούσε ναρκωτικά – Έξι συλλήψεις – Βίντεο

Στην εξάρθρωση συμμορία που διακινούσε ναρκωτικά σε περιοχές της Αττικής

Όλγα Κεφαλογιάννη: Επαφές με τουριστικούς φορείς και εγκαίνια έκθεσης στην Σύρο

«Ο σύγχρονος ελληνικός πολιτισμός, τροφοδοτεί γόνιμα τη διεθνή απήχηση της

Λήγει αύριο Δευτέρα 22 Ιουνίου η προθεσμία για τον καθαρισμό οικοπέδων – Τα πρόστιμα και οι κυρώσεις

Αύριο Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 εκπνέει η προθεσμία για τον