Θεσσαλονίκη: Ελεύθερος ο άντρας που έσφαξε και έγδαρε αρνί στο Σέιχ Σου για να τιμήσει το κουρμπάνι

24 Σεπτεμβρίου 2025, 19:50
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Ελεύθερος αφέθηκε, μετά την απολογία του στην ανακρίτρια Θεσσαλονίκης, ο 51χρονος άνδρας που κατηγορείται ότι έσφαξε και έγδαρε ένα αρνί στο περιαστικό δάσος του Σέιχ Σου, προσφέροντάς το ως θυσία για να τιμήσει το κουρμπάνι.

Εις βάρος του είχε ασκηθεί δίωξη για βασανισμό και φόνευση ζώου εκτροφής, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία. Απολογούμενος, ο γεωργιανής καταγωγής κατηγορούμενος είπε ότι προέβη στη σφαγή του ζώου για να το μοιράσει σε συγγενικά του πρόσωπα που βρέθηκαν στο σημείο, όπως ορίζει το συγκεκριμένο έθιμο. Κατά πληροφορίες, είπε ότι τηρεί χρόνια το έθιμο και δεν γνώριζε ότι έκανε κάποια παράνομη πράξη.

Το περιστατικό συνέβη το πρωί της Κυριακής, κοντά στο παρεκκλήσι του Αγίου Βασιλείου. Αστυνομικοί εντόπισαν το ζώο κρεμασμένο σε κλαδί δέντρου και συνέλαβαν τον άντρα, ενώ δίπλα του εντόπισαν και το μαχαίρι με το οποίο προέβη στη σφαγή.

Το αμνοερίφιο κατασχέθηκε λόγω της ιογενούς νόσου της ευλογιάς των προβάτων και αιγών. Μάλιστα, από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δόθηκε εντολή προς την Κτηνιατρική Υπηρεσία του ΑΠΘ να μην πραγματοποιηθεί καμία ιατρική και ιατροδικαστική πράξη στο συγκεκριμένο ζώο και να αποσταλεί για καύση, με ευθύνη του δήμου Νεάπολης – Συκεών.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Καταπέλτης η εισαγγελική πρόταση για την Ειρήνη Μουρτζούκου – «Απολάμβανε τα θύματά της, έρμαια στα χέρια της, χωρίς καμία ενοχή»

«Κόλαφος» είναι η εισαγγελική πρόταση για την Ειρήνη Μουρτζούκου για

Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής: Οι επικρατέστεροι για την Προεδρία του Αρείου Πάγου – Πρώτος σε ψήφους ο Λυμπερόπουλος

Οι αντιπρόεδροι του Αρείου Πάγου Παναγιώτης Λυμπερόπουλος και Σωκράτης Πλαστήρας,

Θεσσαλονίκη: Μία καταδίκη και δύο αθωώσεις για τη φωτιά στο Φίλυρο όπου κάηκαν 22 στρέμματα δασικής έκτασης

 Ένα άτομο καταδικάστηκε και δύο αθωώθηκαν για την πυρκαγιά που

Ξάνθη: Ποινή φυλάκισης 17 μηνών στους τέσσερις κατηγορούμενους για τον προπηλακισμό του πρώην Τοποτηρητή Μουφτή Κομοτηνής, Τζιχάτ Χαλήλ

Συνολική ποινή φυλάκισης 17 μηνών επέβαλε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ξάνθης

Θεσσαλονίκη: Απειλητικό e-mail για βόμβα στον ΔΕΔΔΗΕ – Δικογραφία σε βάρος 42χρονου

Απειλητικό e-mail για τοποθέτηση βόμβας στα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ Δυτικής