Θεσσαλονίκη: Δύο διαρρήκτες στο νοσοκομείο – Πήδηξαν από μπαλκόνι όταν έγιναν αντιληπτοί

27 Μαΐου 2025, 11:40
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Διαρρήκτες πήδηξαν από το μπαλκόνι πρώτου ορόφου όταν έγιναν αντιληπτοί από περίοικο, με συνέπεια να τραυματιστούν και να μεταφερθούν σε νοσοκομείο. Το περιστατικό συνέβη χθες τα ξημερώματα στις Συκιές Θεσσαλονίκης, όπου οι δύο διαρρήκτες διέρρηξαν διαμέρισμα, αφαιρώντας από το εσωτερικό του ένα μαργαριταρένιο περιδέραιο. Προκειμένου να διαφύγουν και στη θέα του περίοικου αποφάσισαν να πέσουν στο κενό. Ένας εξ αυτών εξακολουθεί να νοσηλεύεται φρουρούμενος. Για την ίδια υπόθεση συνελήφθη και τρίτος δράστης που ανέμενε τους πρώτους δύο σε Ι.Χ. αυτοκίνητο. Σε βάρος των τριών συλληφθέντων – αλλοδαπών, ηλικίας 44, 41 και 41 ετών – σχηματίστηκε δικογραφία για διακεκριμένη κλοπή. Στην κατοχή τους βρέθηκαν διαρρηκτικά εργαλεία, κινητά τηλέφωνα και το κόσμημα που αφαίρεσαν. 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

«Θόλωσα από το χασίς, ζητώ συγγνώμη» – Σοκάρει η βήμα προς βήμα απολογία του δολοφόνου της Σταυρούλας στα Χανιά

Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες που ξεπερνούν κάθε ανθρώπινο νου περιλαμβάνει η απολογία

Χανιά: Πώς η τεχνολογία Bluestar και μια κάμερα στα 83 μέτρα «κλείδωσαν» τον 43χρονο δολοφόνο της Σταυρούλας Λεβεντάκη

Μία από τις πλέον σύνθετες, απαιτητικές και άγριες υποθέσεις εγκλήματος

Βορίζια: Τα όπλα του μακελειού είχαν χρησιμοποιηθεί σε παλαιότερες επιθέσεις στο Τυμπάκι

Συγκλονιστικές, νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας, οκτώ μήνες

Χανιά: Δεμένη με tie wrap και φιμωμένη βρέθηκε η Σταυρούλα στον Βατόλακκο – Πώς στήθηκε η παγίδα με το PIN στην κάρτα

Σοκαριστικές, νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως από τη δικογραφία για

Θεσσαλονίκη: Δυο νεαροί διέρρηξαν και λήστεψαν χρηματοκιβώτιο από κατάστημα ψιλικών

Κλοπή χρηματοκιβωτίου από κατάστημα ψιλικών στην Ανάληψη Θεσσαλονίκης εξιχνίασε η