Θεσσαλονίκη: Άνοιξε πυροσβεστήρας μέσα σε σχολικό λεωφορείο – Καλά στην υγεία τους οι μαθητές

15 Οκτωβρίου 2024, 11:30
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Λαχτάρισαν το πρωί μαθητές σχολικού λεωφορείου, όταν άνοιξε ένας πυροσβεστήρας που βρισκόταν εντός του οχήματος. Ο οδηγός ακινητοποίησε με ασφάλεια το λεωφορείο και οι μαθητές του δημοτικού αποβιβάστηκαν.

Το περιστατικό συνέβη γύρω στις 9.30 το πρωί, στην Περιφερειακή Οδό της Θεσσαλονίκης (λίγο πριν την έξοδο για Κωνσταντινουπολίτικα με ρεύμα προς τα ανατολικά). Eπί τόπου κλήθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία, που όμως δεν χρειάστηκε να επιχειρήσει.

Οι μαθητές είναι καλά στην υγεία τους και επρόκειτο να μεταφερθούν με άλλο λεωφορείο στο σχολείο.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Καίει σε δύο μέτωπα η φωτιά στο Ακραίφνιο Βοιωτίας – Άνοιξε η Εθνική οδός Αθηνών-Λαμίας

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, η οποία είχε

Ακραίφνιο Βοιωτίας: Μεγάλες καταστροφές από τη φωτιά – Ολοσχερώς καμένη κτηνοτροφική μονάδα και εκτεταμένες ζημιές σε καλλιέργειες

Σοβαρές καταστροφές σε κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις, ζωικό κεφάλαιο και αγροτικές εκτάσεις

Σταυρούλα Λεβεντάκη: Το ηχητικό ντοκουμέντο με το θέατρο του δολοφόνου πριν ομολογήσει το έγκλημα στα Χανιά

Ένα σοκαριστικό ηχητικό ντοκουμέντο έρχεται στο φως της δημοσιότητας, στο

Χανιά: Τι δείχνει η ιατροδικαστική έρευνα για την δολοφονία της Σταυρούλας από τον 43χρονο – Το μοιραίο χτύπημα ήταν αυτό στο κεφάλι – Η ΕΛΑΣ εξήγησε πως έπιασε τον δράστη

Σε εξέλιξη είναι οι έρευνες για να πέσει άπλετο φως

Μαίνεται η φωτιά στο Ακραίφνιο Βοιωτίας: Έκλεισε η Αθηνών Λαμίας – Στη μάχη 118 πυροσβέστες και 14 εναέρια μέσα – Βίντεο

Πύρινη κόλαση έχει δημιουργήσει στο Ακραίφνιο Βοιωτίας η μεγάλη φωτιά