Πάτρα: Απολογούνται ο 25χρονος και ο 21χρονος για τον εμπρησμό στο Γηροκομείο – Τι υποστηρίζουν

19 Αυγούστου 2025, 12:00
Χρόνος ανάγνωσης 3 λεπτά

Στον ανακριτή οδηγήθηκαν νωρίς το πρωί οι δύο νεαροί, 25 και 21 ετών, οι οποίοι κατηγορούνται για τον εμπρησμό στην περιοχή του Γηροκομείου στην Πάτρα, στις 13 Αυγούστου.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, οι δύο φερόμενοι ως δράστες βρίσκονται στο γραφείο της ανακρίτριας πρωτοδικών Πατρών, προκειμένου να απολογηθούν για την υπόθεση.

Ο 25χρονος είχε συλληφθεί την περασμένη Τετάρτη, ενώ ο 21χρονος φίλος του, ο οποίος φέρεται να ήταν οδηγός της μηχανής που χρησιμοποίησε ο 25χρονος για να φτάσει στο σημείο, βρέθηκε χθες Δευτέρα στο Δικαστικό Μέγαρο Πατρών για να καταθέσει ως μάρτυρας. Ωστόσο, όταν εμφανίστηκε ενώπιον της ανακρίτριας κρίθηκε ύποπτος φυγής και εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης σε βάρος του για εμπρησμό κατά συναυτουργία.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, σήμερα οι δύο κατηγορούμενοι θα εξεταστούν κατά αντιπαράσταση και θα κληθούν να απαντήσουν στα ερωτήματα των δικαστικών λειτουργών. Παράλληλα, αναμένονται οι αποφάσεις ανακρίτριας και εισαγγελέα για την περαιτέρω πορεία της υπόθεσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν φωτογραφικά ντοκουμέντα που φέρεται να δείχνουν τους δύο νεαρούς να μοιράζουν νερά σε πολίτες την ώρα της πυρκαγιάς, γεγονός που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις και ερωτήματα για τον ρόλο τους.

Η υπεράσπιση του 21χρονου υποστηρίζει ότι η σύλληψή του είναι «παράδοξη», καθώς, όπως επισημαίνουν οι συνήγοροί του, δεν μπορεί να θεωρείται ύποπτος φυγής κάποιος που προσέρχεται αυτοβούλως να καταθέσει και παραδίδει την αστυνομική του ταυτότητα.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους Κρητικούς αγρότες για παράνομες επιδοτήσεις – Δήλωναν εκτάσεις στην Καστοριά

Ένοχοι κρίθηκαν από το τριμελές πλημμελειοδικείο οι 57 από τους

Δίκη ΟΠΕΚΕΠΕ: Απολογήθηκαν οι Δημήτρης Μελάς και Αθανασία Ρέππα – «Επιχειρήθηκε δολοφονία χαρακτήρα σε βάρος μου» λέει ο πρώην πρόεδρος του Οργανισμού

Αρνούμενοι τις κατηγορίες που τους αποδίδονται, απολογήθηκαν ενώπιον του τριμελούς

Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της

Ελεύθερη με περιοριστικούς όρους αφέθηκε, μετά την απολογία της στον

Άδωνις Γεωργιάδης: «Ομόφωνα ΑΘΩΟΙ ο Σταμάτης Πουλής και η σύζυγός του – Οι ιστορίες Πολάκη για το ΚΕΕΛΠΝΟ τελείωσαν δικαστικά με την συντριπτική του ήττα»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε αναφορά στη νέα πανηγυρική δικαίωση του

Θεσσαλονίκη: Καταδίκη τριών σωφρονιστικών υπαλλήλων με φόντο επισκεπτήριο, εν μέσω κορονοϊού, στις φυλακές Νιγρίτας

Τρεις σωφρονιστικοί υπάλληλοι καταδικάστηκαν σε ποινές φυλάκισης 3 και 4