Οικιακή βοηθός έκλεψε 30.000 ευρώ από 90χρονη στο Αίγιο

24 Μαΐου 2025, 20:50
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά
INTIME

Έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη 39χρονηςοικιακής βοηθού που έκλεψε ηλικιωμένη στο Αίγιο πραγματοποιεί η ΕΛΑΣ.

Σύμφωνα με μήνυση παιδιών 90χρονης γυναίκας την οποία φρόντιζε η οικιακή βοηθός, διαπιστώθηκε ότι αφαίρεσε τμηματικά από τον τραπεζικό λογαριασμό της ηλικιωμένης το χρηματικό ποσό των 30.000 ευρώ.

Η οικιακή βοηθός φρόντιζε τόσο την 90χρονη όσο και έναν από τους γιου της που αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας. Σε βάρος της 39χρονης σχηματίστηκε η σχετική δικογραφία.

Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ:

Από τους αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας, σχηματίσθηκε δικογραφία για απάτη σε βάρος μιας ημεδαπής γυναίκας, τα πλήρη στοιχεία της οποίας έχουν ταυτοποιηθεί.

Ειδικότερα, σύμφωνα με καταγγελία, η κατηγορούμενη από τον Μάιο του έτους 2024 μέχρι και φέτος τον Ιανουάριο, εργαζόμενη ως οικιακή βοηθός σε ηλικιωμένη γυναίκα και στον υιό της που αντιμετωπίζει κινητικά προβλήματα, απέσπασε τους κωδικούς των τραπεζικών τους καρτών και τους αφαίρεσε τμηματικά το χρηματικό ποσό των 30.000 ευρώ.

Η δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος της κατηγορούμενης θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας / Παράλληλη Έδρα Αιγίου.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

«Θόλωσα από το χασίς, ζητώ συγγνώμη» – Σοκάρει η βήμα προς βήμα απολογία του δολοφόνου της Σταυρούλας στα Χανιά

Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες που ξεπερνούν κάθε ανθρώπινο νου περιλαμβάνει η απολογία

Βορίζια: Τα όπλα του μακελειού είχαν χρησιμοποιηθεί σε παλαιότερες επιθέσεις στο Τυμπάκι

Συγκλονιστικές, νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας, οκτώ μήνες

Μάγδα Τσέγκου: «Δεν αυτοπροτάθηκα ποτέ, με ενόχλησε η αλλοίωση των λεγομένων μου» – Οι νέες εξηγήσεις για την παρέμβαση στο Mega

Νέες διευκρινίσεις σχετικά με την αιφνίδια τηλεφωνική της παρέμβαση στην

Θεσσαλονίκη: 19χρονος έτρεχε με 195 χλμ/ώρα και συνελήφθη

Με υπερδιπλάσια ταχύτητα από το επιτρεπόμενο όριο οδηγούσε, τα ξημερώματα,

Βέροια: Νεκρός 24χρονος μετά από πτώση με Ι.Χ. σε αρδευτικό κανάλι

Τη ζωή του έχασε 24χρονος ύστερα από πτώση με Ι.Χ.